Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

tv en soundbar blijven niet gekoppeld

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2020 11:55 AM)
146 Weergaven
Tuma
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb een Samsung UE55MU6100W televisie met daarbij een Samsung HW-M550/XN soundbar. Ik heb dit gekoppeld met een hdmi kabel en daarna ingesteld dat soundbar opstart als tv aangaat. Dit werkte altijd prima.

Maar sinds een aantal maanden moet ik elke keer handmatig via instellingen de soundbar weer verbinden omdat ie nu elke keer stanaard weer op tv-luidspreker staat.

Als ik de tv aanzet (samen met ziggo mediabox next) dan springt de soundbar ook wel aan, maar geeft ie aan Bluetooth ready is. dit deed ie anders nooit. heb ook al geprobeerd om bluetooth uit te schakelen, maar zonder succes.

wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen, zodat als ik tv aanzet de soundbar ook direct werkt.

alvast bedankt!

0 Likes
1 Antwoord
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Tuma ,

Is de volledige Model Code van de tv UE55MU6100WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1280.5? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Is de huidige softwareversie van de HW-M550/XN de 1003.4?

Zou je misschien de tv kunnen resetten? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.

Desnoods de tv een poos spanningsloos zetten. Hetzelfde ook doen met de  HW-M550/XN.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes