Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

TV blijft niet meer aan, maar gaat constant aan en uit, scherm blijft zwart

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2023 01:11 PM)
832 Weergaven
krisbylemans
Student
Opties

Ik heb bijna  3 jaar een televisie Samsung UE70TU7090SXXN, die nu niet meer aan gaat en blijft. Geluid is er wel wanneer ie een paar seconden aan blijft voor hij terug uitvalt en opnieuw probeert op te starten. Het scherm gaat niet aan, dus er is geen beeld en de tv gaat constant aan en uit.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Modelcode: UE70TU7090SXXN

Alvast bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
krisbylemans
Student
Opties

Hoi Dick, repair service schat de herstelkosten op 418 EUR (met daarin al een fikse korting door Samsung verrekend) voor vervanging van het LCD scherm en main board. Voor de helft meer heb ik een al degelijk nieuw toestel met gelijkaardige (wellicht meer recente) specificaties en opnieuw twee jaar wettelijke garantie in Belgie, dus zie ik af van herstelling. Toch wel een tegenvaller - ik had een langere levensduur verwacht voor dit toestel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @krisbylemans ,

Dat klinkt niet goed! Lijkt op een defect aan de voeding en/of beeldscherm.
Hier moet een monteur naar kijken. Hiervoor moet je bij de leverancier zijn i.v.m. wettelijke garantie.
De leverancier is wettelijk verplicht jou een deugdelijk product te leveren.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @krisbylemans ,

Heb je al contact met de leverancier gehad?

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
krisbylemans
Student
Opties

Hoi Dick, repair service schat de herstelkosten op 418 EUR (met daarin al een fikse korting door Samsung verrekend) voor vervanging van het LCD scherm en main board. Voor de helft meer heb ik een al degelijk nieuw toestel met gelijkaardige (wellicht meer recente) specificaties en opnieuw twee jaar wettelijke garantie in Belgie, dus zie ik af van herstelling. Toch wel een tegenvaller - ik had een langere levensduur verwacht voor dit toestel.

0 Likes