Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV aanzetten met Remote App

(Onderwerp aangemaakt op: 10-04-2020 08:42 PM)
1453 Weergaven
Xavi2503
Journeyman
Opties

Hallo allemaal, 

Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen. 

Ik beschik over een Samsung TV UE46D7000 die ik kan bedienen met een app op mijn telefoon. 

Nou kan ik deze dus ook uitzetten maar helaas kan ik hem niet aanzetten met dezelfde app, ik moet hiervoor gebruik maken van mijn afstandsbediening. 

Ik vroeg mij of of dit toch mogelijk is ? Heeft deze TV een Wake on Lan functie ? en zo ja ? hoe activeer ik die of naar welke port moet ik hem doorverwijzen naast het IP Adres ? 

Ik hoor graag jullie advies :face-with-tears-of-joy:

0 Likes
2 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Xavi2503 ,

Is de volledige Model Code van de tv UE46D7000LSXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1033.2? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Het introductiejaar van deze 2011. Een oud beestje 😉. Over welke app op je telefoon gaat het?

SmartView? Als dit zo is, dan is dit niet mogelijk. De tv heeft geen WOL (Wake-on-LAN) aan boord.

Dit is alleen bedoeld om een pc remote aan te zetten..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Xavi2503
Journeyman
Opties

Hi Dick, 

Ja dat klopt het is UE46D7000LSXXN, en ja software is de 1033.2, oud beestje ? 

Ja maakt niet uit welke app ik gebruik ze werken allemaal zolang de tv aan staat. 

Nou er zijn blijkbaar tv's die gebruik maken van WOL idd, nou sluit ik niet uit dat de mijne dat niet heeft vond het alleen een beetje vreemd dat ie dit niet zou hebben gezien zo een functie in een stand-by zou kunnen werken. 

Maar bedankt voor de info @DickKoster