Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Turn off screen for Samsung Tizen smart tv while playing audio

(Onderwerp aangemaakt op: 24-06-2017 04:19 PM)
1632 Weergaven
Stamper
Apprentice
Opties

Hi everyone!

A couple of weeks ago I become the proud owner of a UE49KS7000 tv. Better than Android and WebOS in my opinion. However, there is a very small feature which I haven't been able to find on the Samsung which was available in Android and WebOS. We listen to audio a great deal in our household and to save both the extra power consumed and the screen itself, we want to be able to turn the screen off while continuing to play audio. Has anyone found this feature? If not, would it be possible to implement this soon?

While useful, the following link refers to turning off the screen which does not work for my tv: http://www.samsung.com/ie/support/skp/faq/1067767

Thanks!

Hea iedereen!

Een paar weken geleden ben ik de trotse eigenaar geworden van een UE49KS7000 tv. Een stuk beter dan Android en WebOS naar mijn mening. Alleen, er is een kleine feature die ik wel in WebOS en Android gevonden heb welke bij de Samung niet beschikbaar lijkt te zijn. We luisteren veel naar muzhttp://www.samsung.com/ie/support/skp/faq/1067767iek bij ons thuis en om zowel  energie als het scherm te sparen, willen we graag het scherm uitzetten terwijl de audio gewoon doorgaat. Heeft iemand gevonden waar dit bij deze tv zit? Zo niet, zou deze feature geïmplementeerd kunnen worden binnenkort?

De volgende link is handig, maar werkt niet voor mijn tv:

http://www.samsung.com/ie/support/skp/faq/1067767

Bedankt!

5 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Stamper, op welke manier luister je muziek via de tv? Gaat het om een radio app in de SmartHub of een extern apparaat?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Stamper
Apprentice
Opties

Beste Lot,

Bedankt voor het antwoord! Eigenlijk beiden! Soms luisteren we naar MP3's via HDMI en soms via de radio app in het smarthub.

Groet,

Stamper

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Stamper, ik heb 't even voor je uitgezocht, maar helaas is het niet mogelijk om het beeld uit te schakelen, terwijl je gebruik maakt van de radio 😞

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Stamper
Apprentice
Opties

@Tim

Bedankt voor het nakijken! Zoals mijn eerste post al vroeg: Kan deze feature dan in Tizen geïmplementeerd worden? Het zou ons heel veel stroom schelen (oftewel, zeker goed voor het milieu).

Tim
GrandMaster
Opties

Graag gedaan hoor! Je melding is nu bekend bij ons. Wellicht wordt dit mogelijk in de toekomst, maar daar kan ik uiteraard geen duidelijke uitspraak over doen. Laten we het in ieder geval hopen!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes