Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

The Frame One Connect box uitwisselbaar?

(Onderwerp aangemaakt op: 13-07-2023 11:18 AM)
292 Weergaven
Peterfrans
Apprentice
Opties

Hallo allen, 

Door blikseminslag is de One Connect Box van mijn Frame tv gesneuveld.  Ik heb met een andere box kunnen testen en weet dus zeker dat het alleen de One Connect Box is. Maar... een nieuwe is niet meer leverbaar (en dat voor een tv uit 2022!) . Nu staan er op marktplaats wel One Connect Boxen, maar net niet dezelfde helaas. Weet iemand of deze uitwisselbaar is met mijn scherm?  

Mijn TV: QE55LS03BAUXXN
gevonden op martkplaats: QE55LS03TAUXXH

Of heeft iemand  de perfecte One Connect Box voor me te koop? 
Alvast dank!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Peterfrans ,

De One Connect Box hoort bij deze tv en zijn niet los verkrijgbaar.
Ze kunnen alleen gerepareerd worden. De QE55LS03TAUXXH is een grijze import tv en uit 2020.
Geen Benelux model en niet uitwisselbaar. Je kunt hier een reparatieverzoek doen: 

https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/

Dit valt helaas niet onder de garantie.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Peterfrans ,

De One Connect Box hoort bij deze tv en zijn niet los verkrijgbaar.
Ze kunnen alleen gerepareerd worden. De QE55LS03TAUXXH is een grijze import tv en uit 2020.
Geen Benelux model en niet uitwisselbaar. Je kunt hier een reparatieverzoek doen: 

https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/

Dit valt helaas niet onder de garantie.

signatureee
Groet, Dick

Peterfrans
Apprentice
Opties

Hoi Dick,  dank voor je supersnelle reactie. Ja, het reparatieverzoek had ik al ontdekt, en gaat me ruim 400 euro kosten. Da's best veel natuurlijk, dus ik zoek of er goedkopere oplossingen zijn, Wel heel jammer en voor mij onbegrijpelijk dat ik niet een losse One Connect Box kan kopen. Helaas... 

Harry H
Navigator
Opties

Hoi Peter,

Mogelijk heb je het al uitgezocht, maar normaal gesproken valt schade als gevolg van directe én indirecte blikseminslag onder je inboedel brandverzekering. Dan zou deze schade gewoon uitbetaald kunnen worden.

met vr grt Harry

0 Likes
Peterfrans
Apprentice
Opties

Hoi Harry, ja klopt, die is gedekt. Maar ik vind het zo zonde dat ik nu een prachtig scherm weg moet gaan gooien omdat de One Connect Box defect is, dus zoek ik of dat ook anders kan. 

0 Likes
Harry H
Navigator
Opties

Hoi Peter,

Ja helder. Prima reden natuurlijk. Succes met zoeken.

vr grt Harry