Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

The Frame, aanpassen kader om eigen foto kan soms wel en soms niet

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2020 12:41 PM)
5641 Weergaven
Baars
First Poster
Opties

Het is mij niet duidelijk wanneer het wel of niet mogelijk is het kader van een foto aan te passen.

Als ik eigen foto's vanuit de app toevoeg (iOS) lukt het soms wel en soms niet om het kader aan te passen (soms kun je kiezen uit verschillende type kaders en geen kader). Wanneer het wel of niet kan lijkt random.

Als het in de app lukt, lukt het later ook op de TV. Als het in de app niet meteen lukt, lukt het later ook niet meer op de TV.

De kleur van het kader kan ik wel altijd aanpassen.

Iemand een idee hoe dit werkt?

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Baars,

Ervaar je dit met verschillende resolutie foto's of zijn ze allemaal gelijk?

rsz-846676
0 Likes
Baars
First Poster
Opties

Ik merk het bij verschillende resoluties, omdat ik foto's voorbereid van verschillende bronnen. Wat ik doe is dat ik op m'n iPhone de verhouding wijzig naar 16:9 en daarna opsla op The Frame via de app. Daarna is het random of welke keuze ik krijg voor een kader/passe partout.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je ervoor zorgen dat de resolutie van de foto 3840 × 2160 is?

rsz-846676
0 Likes
kees26
First Poster
Opties

BruceH,

misschien wel handig dat dit ook in de handleiding komt te staan.

zijn een hele avond bezich geweest om tot de conclusie te komen dat 1 pixel verschil er voor zorgt dat je geen kader kan aanpassen

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Zal het als suggestie doorgeven, maar ik kan niets beloven. Is het inmiddels wel gelukt? 👍

rsz-846676
0 Likes
kees26
First Poster
Opties

De foto's werken nu met instelbare kaders. 
alleen het downloaden vanaf een Apple device iPhone of iPad met SmartThings wil niet werken.

alles al geprobeerd tot het resetten van de tv aan toe.

Smartthings communiceert wel met de tv 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je bedoelt het versturen van eigen foto's vanaf je iPhone/iPad naar de TV om als kunt te gebruiken?

rsz-846676
0 Likes
kees26
First Poster
Opties

Klopt ik kan geen foto sturen en op het device iPad/ iPhone zie ik ook geen foto's wel het icoon van een foto.

het grappig 😩 is dat als je dan zo'n icoon kiest je wel een andere afbeelding op de tv krijgt.

ik heb nu de afbeelding via de usb aansluiting op de tv gezet. Nadeel is wel dat we altijd bij de aansluiting moeten kunnen

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is inderdaad een goed alternatief. Hopelijk zal dit in de toekomst nog worden verbeterd!

rsz-846676
0 Likes