Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

telenet digicorder

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2020 01:21 PM)
3554 Weergaven
venom015
Student
Opties

ik heb de QE55Q90T vroeger had ik een telenet logo en kon ik de digitale tv met de one remote bedienen. doordat de digicorder kapot was en is vervangen , herkent de tv deze niet meer. ik heb al verschillende keren dit opnieuw proberen instellen en het lukt maar niet, en ik kan enkel zender wisselen met de one remote terwijl ik vroeger alles kon. enig advies ?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
venom015
Student
Opties

modelcode is QE55Q90TALXXN. softwareversie 1302 (tv zegt dat er geen nieuwere is)
ik heb een volledige reset gedaan daarna kon ik het wel terug instellen en de one remote werkt ook terug zoals het moet

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @venom015 ,

Is de volledige Model Code van de tv QE55Q90TALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1304.0? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Welk type digicorder heb je? Het kan zijn dat je bij het installeren een ander type moet kiezen.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/de-telenet-decoders-overzicht-technische-specificaties/

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Oplossing
venom015
Student
Opties

modelcode is QE55Q90TALXXN. softwareversie 1302 (tv zegt dat er geen nieuwere is)
ik heb een volledige reset gedaan daarna kon ik het wel terug instellen en de one remote werkt ook terug zoals het moet

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @venom015 ,

Goed nieuws! Bedankt voor je terugkoppeling!

Zou je misschien je vraag als Oplossing kunnen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijne dag nog!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes