Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Streamz app werkt plotseling niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 03-03-2021 08:25 PM)
7133 Weergaven
Belleke01
Student
Opties

Ik heb onlangs een samsung tv gekocht model UE55TU7100WXXN en plotseling werkt Streamz app niet meer. Ik kan deze niet laden, verwijderen of opnieuw installeren. Op laptop en gsm werkt app nog wel. Andere apps zoals Netflix werken ook nog. Iemand tips of suggesties?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Belleke01 ,

Vreemd, want de app is beschikbaar op modellen vanaf 2017. Is de huidige softwareversie van de tv de 1420.0? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Heeft de app wel gewerkt? Ik zie deze app zelf niet terug op mijn tv. Is een 2017 model 🤷‍♂️.
Zou je de Smart Hub willen resetten? Bij Instellingen→Ondersteuning→Apparaatbeheer→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Belleke01 ,

Vreemd, want de app is beschikbaar op modellen vanaf 2017. Is de huidige softwareversie van de tv de 1420.0? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Heeft de app wel gewerkt? Ik zie deze app zelf niet terug op mijn tv. Is een 2017 model 🤷‍♂️.
Zou je de Smart Hub willen resetten? Bij Instellingen→Ondersteuning→Apparaatbeheer→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Belleke01,

Welkom op de Community.

Had je de tips van @DickKoster al geprobeerd? 😁

rsz-846676
Belleke01
Student
Opties

Hoi Dick,

De app heeft idd enkele dagen gewerkt en dan plotseling niet meer. Ik heb ondertussen een reset gedaan van de Smart Hub en nu werkt app terug. Bedankt voor de tip! 

DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Belleke01 ,

Geen dank! Fijn dat het weer werkt! Zou je misschien je vraag als Opgelost willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Groet, Dick
0 Likes