Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Status cashback

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2023 11:16 PM)
368 Weergaven
Charle3sM
Student
Opties
Op 7 december 2022 heb ik een aanmelding gedaan voor de cashback actie en een bevestiging ontvangen met registratienummer: NLD8518291XCFFV
Daarna blijft het angstvallig stil. Ik heb heb hetzelfde gehad nadat ik mij aanmelde voor de gratis Galaxy Buds Pro als cadeau bij de aanschaf van mij. S22 Ultra. Toen bleek dat de geuploade foto's te groot van formaat waren. Zelf achteraan moeten bellen maar uiteindelijk is het goed gekomen. Heb in ieder geval geen tegenbericht ontvangen. Ook niet in mijn spambox aangezien ik alle mails check.Telefonische klantenservices en chatbots staan op dit moment even bij mij laag in aanzien. Daarom probeer ik het via deze weg om te kijken of ik duidelijkheid kan krijgen of er iets niet in de haak is met mijn aanvraag.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Het streven is rond de 8 weken meestal🙂 Dus waarschijnlijk ben je bijna aan de beurt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Het streven is rond de 8 weken meestal🙂 Dus waarschijnlijk ben je bijna aan de beurt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Charle3sM
Student
Opties
Goedemorgen Patrick,

Dank voor je respons.
Ik heb ondertussen ook via de chat contact gehad met een medewerker. Het antwoord had dezelfde strekking dus wacht ik rustig af.