Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Stand-by rood lichtje knippert

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2023 08:52 PM)
4313 Weergaven
Marion241
Journeyman
Opties

Beste Dick,

Tot mijn verbazing doet mijn tv (na stof uit de ribbels verwijderen) het weer. Ik heb alleen nog aan de linkerkant van mijn beeldscherm, een zwarte horizontale streep. Ik heb via de P Size knop op mijn afstandsbediening geprobeerd, om dit weg te krijgen, maar kon de vervolgcode niet in mijn tv-menu vinden. Mijn beeldschermresolutie staat nu op Automatisch. Als dit niet goed is, weet ik niet wat dit wel moet zijn. Is de Software opnieuw installeren een optie? Ik kan in tv-menu (via Instellingen) nl niet vinden hoe ik de software van mij Samsung tv QE50Q65T (2020) kan updaten. En de software opnieuw installeren durf ik niet zomaar te doen. S v.p. jouw advies, waarvoor alvast bedankt.

Groeten van Marion241

Marion241
Journeyman
Opties

Hoi Dick,

Dit is de streep die ik aan de linkerkant van mijn tv scherm naar het midden toe, van links naar rechts zie. Groeten van Marion

20231228_202340.jpg

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Marion241 ,

Zeg dat dan 😂. Dat is in ieder geval niet goed. Je zou de tv nog kunnen resetten.
Het lijkt mij eerder een defect aan het beeldscherm of het moederbord.
Als resetten niet helpt, kunt je er een monteur naar laten kijken, maar daar zijn kosten aan verbonden.
Die worden bepaald door de monteur. Het is aan jou of je dit wilt laten doen..

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Marion241
Journeyman
Opties

Hoi Dick,

Ha ha, ook ik ben er eindelijk uit😂 Ik wil jou enorm bedanken voor jouw geduld en alle uitleg die je hebt gegeven. Ik denk er even over na, of ik alsnog een monteur langs laat komen, of dat ik over een tijdje een nieuwe (Samsung) tv koop.

Groeten van Marion241 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Marion241 ,

Geen dank, hoor! Leuk om te doen!

Fijne avond nog!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
ijkie55
Apprentice
Opties
Samsung ue32T5300CW doet niks meer rode lampje knippert heel soms en als de afstandbediening ingedrukt wordt. Alle probleemoplossing opgezocht, maar niks lukt. Ik kan ook geen aan en uit knop vinden
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ijkie55 ,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer de issue er nog is nadat je de stekker voor 30 seconden hebt eruit gehaald raden we aan om het na te laten kijken door een monteur. Zie de onderstaande link om het aan te melden. Laat weten of het lukt. 

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ijkie55
Apprentice
Opties
Ja dat hebben we inmiddels al gedaan. We wachten nog even af of het te repareren is. De tv is eigenlijk nog te jong om kapot te gaan. Dat is heel jammer
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie ijkie55,

Wanneer het inderdaad om een technisch defect gaat zou het wel binnen de 2 jaar garantie moeten vallen. Laat weten of het lukt om de televisie weer werkend te krijgen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
ijkie55
Apprentice
Opties
Beste Ajay, helaas het mainboard is defect. Heb je enig idee wat we nu het beste kunnen doen?
0 Likes
ijkie55
Apprentice
Opties
Zou de tv bij de zaak waar ze nu dit hebben vastgesteld ook gerepareerd kunnen worden en dat het onder de wettelijk garantie valt?
0 Likes