op 16-02-2020 07:06 PM
Weet iemand hoe je spraakherkenning uit kan zetten op type UE46F6400? Als de TV opstart zie je een microfoon in beeld. Jaren geleden kon ik via de voorwaarden voor spraakherkenning de microfoon uitschakelen door deze niet te accepteren. Helaas is deze sinds en tijdje terug weer aan gegaan.
Onder smart functies > spraakherkenning (waar je het zou verwachten) kan ik alleen de taal kiezen, spraak van de tv zelf en instructies inzien.
Onder mijn account (gedwongen login dus) heb ik alle voorwaarden op uit staan, en toch toont het microfoontje in beeld bij aanzetten van de tv.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt.
op 17-02-2020 08:53 AM
Goedemorgen @NikkiA , Nikki,
In principe zou je dit hier kunnen uitschakelen:
Als deze mogelijk niet aanwezig is, proberen of het resetten van de SmartHub helpt.
Desnoods de tv resetten of de spanning er een poosje afhalen.
Graag hoor ik van je..
op 17-02-2020 07:51 PM
Hi @dkoster,
Bedankt voor het reageren. Erg fijn dat er mensen meedenken. Helaas zie ik de eerste optie in jouw plaatje niet. Na de smart hub gereset te hebben nog steeds niet (zowel met als zonder akkoord gegaan met de spraakherkenning privacybeleid), maar wel het microfoontje als ik de tv aanzet. Frustrerend...
Het helemaal resetten van de tv kijk ik niet echt naar uit. Het heeft lang geduurd voor deze ingesteld was...
Nog andere ideeën? En hebben meer mensen dit probleem?
17-02-2020 07:59 PM - bewerkt 17-02-2020 08:01 PM
Hey @NikkiA , Nikki,
Waarschijnlijk is deze optie bij jou niet beschikbaar.
De tv resetten kan op zich geen kwaad. We adviseren dit vaker.
Als je dit niet aandurft, kun je ook proberen om de spanning er een poosje af te halen.
Dit had ik volgens mij al aangegeven, maar weet niet of je dit al gedaan hebt.
Dit is ook een soort reset..
op 20-02-2020 07:20 AM
Hallo @NikkiA ,
Heb je de microfoon nog weg kunnen krijgen?