Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar werkt niet meer op d.in mode

(Onderwerp aangemaakt op: 16-02-2020 10:21 AM)
14222 Weergaven
wbruinsma
First Poster
Opties

Sinds enige tijd werkt mijn TV niet meer goed samen met mijn soundbar. De soundbar was altijd verbonden dmv een hdmi kabel. Vervolgens stond de soundbar op de d.in mode. Het grote voordeel was, wanneer ik de tv aan doe of uit doe schakelt de soundbar automatisch mee. Maar van de 1 op de andere dag werkt dit niet meer. Sterker nog, ik krijg helemaal geen geluid meer uit mijn soundbar op de d.in mode. Via Bluetooth en hdmi wel. Ik heb de tv al gereset en de soundbar ook. Daarnaast heb ik ook een andere kabel geprobeerd maar niks werkt. Heeft iemand van jullie een oplossing?? Ik heb niets veranderd qua instellingen of kabels

TV model is QE49Q7

soundbar model is HW-N650

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

0 Likes
Spring naar oplossing
24 Antwoorden
tommeysen
First Poster
Opties

Ik heb dit probleem zelf ook al meermaals gehad.
De kabels opnieuw insteken, resets etc loste het nooit op. Wat voor mij iedere keer wanneer ik dit voor heb wel de truc doet is om anynet+ uit en aan te zetten. Binnen de 10 seconden is het geluid terug via d.in. (hdmi arc)

anynet+ vind je onder instellingen -> algemeen -> beheer externe apparaten

Hopelijk helpt dit bij jullie ook in de toekomst en kan Samsung hier nog een permanente oplossing voor vinden.

Grtz,

Tom

JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Thanks @tommeysen, jouw bijdrage (en de feedback) wordt gewaardeerd!

Groeten, 

Joey

Members_ypSKZGh
First Poster
Opties

@tommeysen wow, held ben je...

Ik heb echt alles uitgezocht en uren aan de phone gezeten met Samsung over precies ditzelfde probleem.

En hun hebben de oplossing niet!

Jij dus blijkbaar wel, want het werkt.

Super bedankt voor je tip...

Gr. Chris

Carolien
First Poster
Opties

Hi Tom, thx voor je tip. Ben wel iets verder moeten gaan en alles eruit gehaald opnieuw erin en stroom er volledig af. Maar jeetje wat ben ik blij dat het weer werkt. Bluetooth is zo onstabiel en via WiFi lukt de soundbar niet. Maar er gaat niets boven bekabeld. Dankjewel 

Leonie79
Journeyman
Opties

Dank je wel! Heb inderdaad ook alle stroom er nog af moeten halen maar het is via deze weg gelukt!