Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sony soundbar werkt niet goed met 1 connect

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2020 03:37 PM)
1701 Weergaven
Tjitse
First Poster
Opties

Ik probeer mijn Sony soundbar HT-CT370 aan te sluiten op mijn Samsung TV ue55mu8000L via de 1 connect box.

Ik heb alles gereset en alles ingesteld zoals het volgens mij zou moeten. HDMI cec staat aan (heet HDMI control bij soundbar). Op tv staat anynet+ ook aan. Kabels zouden ook goed moeten zijn, deden het op andere tv prima.

Ziggo horizon box naar soundbar HDMI in 1, soundbar met HDMI arc out naar Samsung 1 connect box HDMI in 4 arc.

Als ik alle apparaten aan heb staan en soundbar op stand tv (is aansluiting via arc) heb staan heb ik beeld, doet de Samsung afstandsbediening het op alle apparaten maar heb ik geen geluid via de soundbar. Ook niet bij bv Netflix.

Als ik soundbar op HDMI 1 (onjuist) heb staan heb ik wel geluid van ziggo maar als ik Netflix aanzet heb ik het geluid van ziggo en niet van Netflix (ook logisch want die zit op HDMI 1 aangesloten)

Als ik de soundbar uitzet heb ik wel beeld via de horizon box en geluid via de tv, maar dan kan ik de soundbar net zo goed weghalen.

Conclusie: het beeld gaat goed via de soundbar naar de tv, maar het geluid van de tv komt niet terug naar de soundbar. Ook gaat de soundbar niet automatisch aan en uit met de tv mee.

Wie heeft een tip?

0 Likes
21 Antwoorden
Tjitse
First Poster
Opties
Conclusie is dus niet compatible? Wel vreemd dat slanke hem koppelt dat je het geluid wel harder en zachter kunt zetten.
0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Klopt inderdaad! Dat komt door de communicatie tussen de twee apparaten. Als er geen compatibiliteit is, kan dit verward lopen. 

---------
Signature-S21-2
0 Likes