op 05-02-2020 08:29 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
hoe kan ik de nieuwe versie 1351 op mijn tv QE65QE70RALXXN opladen. mijn tv zegt dat ik al de nieuwste heb maar dat is de 1335. op de website van samsung kan men de 1351 al downladen maar hoe moet men dat doen? mijn tv aanvaard ook geen koptelefoon met bluethoot?
op 06-02-2020 11:23 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @husa,
Je kunt hier het bestand downloaden om je TV te updaten. Daar vind je ook de Firmware Update User Manual, hier wordt beschreven hoe je de TV kunt updaten via een USB-stick.
Er zit overigens Bluetooth op deze TV, dus het koppelen van een Bluetooth koptelefoon zou moeten werken. Je dient dan wel de geluidsuitvoer aan te passen.
op 06-02-2020 12:04 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
dag. bedankt voor de uitleg. de update is gelukt. bedankt daarvoor. het probleem met de koptelefoon is dat de tv hem niet vindt. ze gaan bij vandenborre opnieuw proberen na de update met bose en sony. bestaan er samsung bluethoot koptelefoons bij vandenborre hebben ze die niet. die zouden toch moeten kunnen aangesloten worden.
op 06-02-2020 02:01 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 06-02-2020 02:20 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
ja op mijn samsung smartphone S8+ werkt hij perfect
op 07-02-2020 11:10 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-02-2020 08:34 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
dag,
niet goed. ze hebben 4 koptelefoons geprobeerd op verscheidene samsungtoestellen in de toonzaal waaronder bose, sony en jbl. geen enkel toestel wordt aanvaard. het kan toch niet dat ik op mijn nieuwe tv QE65Q70RALXXN geen bluethoot koptelefoon kan aansluiten. samsung moet daarvoor dringend een oplossing bieden. ik ga dat anders aanklagen bij testaankoop en de het radioprogramma de inspecteur op radio 2.