19-09-2020 06:19 PM - bewerkt 19-09-2020 06:22 PM
Waar kan ik het snelstart scherm (zwart scherm, met o.a. Snelstarten) vinden.
Je kan daar ook hdmi1, tv e.d. vinden. Ik heb dit scherm nodig om mijn boxen voor het thuisbioscoopsysteem in te stellen.
op 22-09-2020 11:54 AM
Hi @Acbk, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community!.
Wat wil je precies instellen en op welk product wil je dit doen?
Groeten,
Martijn
op 22-09-2020 04:57 PM
Ik wil mij Sony soundbar met boxen aansluiten op mijn Samsung QE65Q90RALXXN. De soundbar doet het, maar ik kan de boxen niet koppelen. Ik kan het 123 menu niet vinden? Maar mogelijk heb ik ook iets fout aangesloten. Als ik de tv en de soundbar gebruik, moet ik de soundbar steeds op tv zetten om gelijk te lopen met geluid.
op 22-09-2020 05:11 PM
Ik wil je hier graag mee helpen, echter kan ik je alleen met de TV helpen.
Het lijkt me dat je de luidsprekers dient te koppelen met de Sony soundbar.
Hoe heb je de TV verbonden met de Soundbar?
Heb je in het menu van de TV ingesteld dat het geluid via de Soundbar dient te gaan?
Als je gaat naar: Instellingen > Geluid > Geluidsuitvoer, kun je de TV geluidsuitvoer wijzigen.
Houd je me op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 22-09-2020 05:15 PM
Dat ga ik uitproberen. Ik kom erop terug. Maar hoe kan ik tegenwoordig in het snelstart scherm komen. Of is dat naar een up- date weg?
op 22-09-2020 05:23 PM
op 23-09-2020 12:48 PM
Jammer genoeg lukt het me niet. Ik kan alleen JDMI selecteren anders heb ik geen geluid op de soundbar. Ik zal op zoek moeten naar een schema om het aan te laten aansluiten en het te laten werken. Bedankt voor je hulp.
voirheen was er een scherm waar je HDMI 1-2-3, tv maar ook een rode afbeelding met 123 erboven. Dat scherm ben ik kwijt.
op 23-09-2020 01:19 PM
Het lijkt me dat je opzoek bent naar het On Screen Display van jouw Soundbar,
maar zoals ik eerder heb aangegeven kan ik je hier niet verder mee helpen.
Je kunt hiervoor wel de handleiding van je soundbar op naslaan.
Mocht je onze hulp in de toekomst nog nodig hebben, stuur ons gerust een berichtje.
Groeten,
Martijn