Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart TV

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2017 08:43 PM)
201 Weergaven
schoppie
First Poster
Opties

Als ik naar smart tv ga zie ik links onder geen accountnaam meer staan en kan mij ook niet inloggen, hij zegt kan geen verbinding maken met de server, ik heb een bekabelde verbinding en kan wel gewoon internetten op smart maar kan verder niets omdat ik niet aangemeld kan worden.

0 Likes
5 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hoi hoi schoppie, dat lijkt me allemaal niet de bedoeling! Erg apart dat je niet kunt inloggen. Probeer je gewoon in te loggen op de televisie? Ik wil graag kijken hoe ik je daarbij kan helpen. Wat is de modelcode van je tv? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
schoppie
First Poster
Opties

UE40EH5300wxxn

 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dankjewel! Krijg je een foutmelding tijdens het inloggen? En kun je niet in de televisie inloggen of op een bepaalde applicaite? ^Tim

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
schoppie
First Poster
Opties

Op het moment dat ik de rode a op mijn afstand bediening druk verschijnt er een kader met daarin mijn inloggen gegevens, als ik op inloggen klik staat er kan geen verbinding met server maken, ook kan ik geen andere account aan maken. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey schoppie,

 

waar wil je precies gebruik van maken? Ziggo on demand? Dit is wat mijn collega als eerste riep, als het daar inderdaad over gaat kan je het beste met Ziggo contact opnemen. 

 

Anders hoor ik graag hoe of wat.

 

rsz-846676
0 Likes