op 13-02-2021 08:44 PM
Goedenavond, smart hun werkt al een hele tijd niet meer, heeeeel erg vervelend.
Ik heb uiteraard al een aantal oplossingen gelezen en geprobeerd uit te voeren. Maar als ik een app aanklik blijft de melding “smart hub wordt bijgewerkt. Probeer het later opnieuw”. Inmiddels alles (naar mijn kennis en weten) gereset etc. Maar ik kom er helaas echt niet uit. Wie kan me helpen?
(graag in leken taal uitleggen, want ik vind het hele smarthub gebeuren vrij ingewikkeld) thnxxxx alvast!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 14-02-2021 09:19 AM
Goedemorgen @Suuss ,
Aan het plaatje eerste te zien, is er geen internetverbinding. Zou je de router willen resetten? Wat heb je zoal gereset?
Zou je, als je dit nog niet hebt gedaan, de Smart Hub willen resetten?
Bij Schermmenu→Smart-functies→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten..
op 14-02-2021 09:19 AM
Goedemorgen @Suuss ,
Aan het plaatje eerste te zien, is er geen internetverbinding. Zou je de router willen resetten? Wat heb je zoal gereset?
Zou je, als je dit nog niet hebt gedaan, de Smart Hub willen resetten?
Bij Schermmenu→Smart-functies→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten..
op 14-02-2021 12:35 PM
Het blijkt dat ik toch iets goed heb gedaan maar dat ik te weinig geduld heb gehad, want ik ben het nu aan het proberen en het werkt weer... Erg bedankt voor de reacties! 🙏🏼
Nu nog even zoeken hoe ik de kijk app van sbs erop kan zetten.
op 14-02-2021 12:42 PM
Hey @Suuss ,
Geen dank! Mooi dat het werkt! Geduld is een schone zaak 😉. Als het niet lukt met de KIJK app, dan hoor ik het wel..