op 29-11-2021 08:10 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goedemorgen, sinds twee weken werkt de smart hub op de tv niet meer. Ik heb verschillende zaken al geprobeerd:
- Router opnieuw opstarten;
- Stroom tijdje eraf gehaald;
- Resetten van de tv;
- Herstellen van de #Smart-hub.
Als ik naar 'apps' ga in menu dan krijg ik onderstaande foutmelding:
Dit heb ik al geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Als ik via de afstandsbediening van KPN naar Netflix ga werkt dit wel. In mijn ogen betekent dat internet dus wel goed zou moeten werken.
Een bijkomend probleem (ik weet niet of dat een verband heeft met elkaar), kan de volume van mijn tv ook niet harder dan 10/11. Als ik hem harder wil zetten dan schakelt die zelf terug naar 10/11.
Zou iemand mij kunnen helpen?
Groet,
Thomas
op 05-12-2021 05:05 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik had eerder dit geschreven: "Bovenin wel op SMART TV’s klikken".
Goed lezen 😉. De app Smart Tutor heb je alleen nodig als je een probleem hebt met je gsm.
De app installeer je niet op de tv..
op 05-12-2021 05:30 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Daar heb ik dus ook op geklikt..
Ik zal morgen het nummer weer bellen, zojuist ook gebeld maar na het keuzemenu bleef het heel lang stil.
op 05-12-2021 05:40 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Thomas013 ,
Je moet daarna ook naar beneden scrollen 😉. Houd je ons even op de hoogte?
Fijne avond!
op 09-12-2021 10:19 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Helaas kwam de hulp van de 'hulp op afstand' niet verder dan de tip om de tv te resetten. Iets wat natuurlijk al eerder was geprobeerd.
Mogelijk is een probleem in het moederbord, de dame verwees me door naar de winkel waar ik mijn tv (net langer dan 2 jaar geleden) heb gekocht.
Jammer dat ik nu bij de winkel te rade moet gaan hoe ik geholpen kan worden en niet door de producent (Samsung). Ik ben bang dat deze tv is afgeschreven.
09-12-2021 10:28 PM - bewerkt 09-12-2021 10:35 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Thomas013 ,
Vervelend allemaal! Het is wel zo dat de leverancier verplicht is jou een deugdelijk product te leveren.
De leverancier is in deze verantwoordelijk. Je hebt een koopovereenkomst met de leverancier.
Niet met Samsung. Als de fabrieksgarantie voorbij is, betekent dit niet dat je geen rechten meer hebt.
Er is ook nog wettelijke garantie. Hierbij wat informatie:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/
Je moet dus contact opnemen met de leverancier. Liefst via de mail. Niet telefonisch. Zwart op wit.
Houd ons even op de hoogte van de voortgang..
10-12-2021 10:54 AM - bewerkt 10-12-2021 10:57 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Goeiemiddag @Thomas013, ik lees hier nu voor het eerst mee en het is echt apart allemaal. Nu zie ik (helaas) dat de meeste tips die me te binnen schieten al zijn geprobeerd, het enige wat ik niet direct terug kan vinden is of er ook gekeken is of het werkt met een bekabelde verbinding. Mocht je router nou heel ver van je TV staan, weet je ook of je Wifi op 2,4 of 5 Ghz ingesteld staat? Voor onze TV's raden we 2,4 aan namelijk.
En heb je al bij de netwerk expert instellingen gekeken? (Menu > Algemeen > Netwerk) of IPv6 aanstaat? Er is toch nog wel wat te proberen.
op 15-12-2021 01:41 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Beste @Thomas013, ben je hier nog iets verder mee gekomen?
op 15-12-2021 01:57 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
JoeriS, helaas niet. Toevallig zojuist mee bezig geweest.
Gelukkig ben ik er achter gekomen dat ik via KPN afstandsbediening ook naar Netflix en Videoland kan, dus dat probleem is gelukkig ondervangen.
Blijft nog wel een probleem dat ik mijn geluid niet hoger krijg van volume 11/12 en niet lager dan 8/9. Dan lijkt deze te hangen. Als ik geluid demp dan krijg ik hem ook niet aan. Dan moet ik tv uitschakelen en opnieuw aanzetten. Werkt zowel met de Samsung als KPN afstandsbediening hetzelfde.
Ik heb beide afstandsbedieningen gereset. Heb ook KPN ontvanger opnieuw gereset maar helaas nog zonder resultaat. Heb jij nog andere tips en/of vermoedens?
op 15-12-2021 02:07 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken