Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart hub/samsung account werken niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 30-07-2019 06:16 PM)
831 Weergaven
AmandaD
First Poster
Opties

Sinds een paar dagen werkt de smart hub niet meer. Kan geen netflix/ you Tube oid bekijken. Samsung account is er vanaf en kan ik ook niet meer instellen. Verbinding is prima, maar al doe je de smart hub verbindingstest geeft ie aan dat ik de software moet bijwerken (ERR08002). Heb de software al een aantal keer bijgewerkt maar niks helpt. Huidige versie is 1129. Gaat om een  UE40J5200AW. Iemand die een oplossing heeft voor mij?

0 Likes
4 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavaond @AmandaD , Amanda,

Is de volledige Model Code van de tv UE40J5200AWXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Het introductiejaar van de tv is 2015. Softwareversie is up-to-date.

Zou je voor mij mischien de SmartHub kunnen resetten?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->SmartHub opnieuw instellen.

Houd er bij het resetten van de SmartHub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.

Hierme kom je dus ook weer langs je Samsung Account. Indien nodig de gehele tv resetten.

Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.

Desnoods de tv een poosje, half uurtje, spanningsloos zetten.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
AmandaD
First Poster
Opties

Hoi Dick,

De modelcode is idd degene die jij aangeeft. 

Smart Hub resetten en tv resetten heb ik beide al gedaan. Helpt helaas helemaal niks. Zal de tv zo eens een half uurtje uitzetten in de hoop dat dat gaat werken. Alvast bedankt voor je antwoord. 

0 Likes
AmandaD
First Poster
Opties

Heb zojuist de stroom er een half uurtje afgehaald. Helaas heeft dit geen effect. Tv blijft aangeven: smart hub is aan het bijwerken. Kan ook nog steeds geen account invoeren, als ik dat aan wil klikken krijg ik de melding: functie niet beschikbaar. 

Zijn er nog meer opties om te proberen?

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hey @AmandaD , Amanda, 

Poe, een lastige. Bijna out of options. Het zou miss een corrupt Samsung account kunnen zijn.

Zou je kunnen kijken bij Instellingen->Algemeen->Systeembeheer->Samsung-account.

Daar kun je je account zien en of je bent aangemeld.

Anders even testen op een pc/laptop of je daar kunt inloggen.

Desnoods een nieuwe aanmaken en je huidige verwijderen op de tv.

Bij dat Samsung-account op Mijn Account klikken en daar kiezen voor verwijderen.

Toevoegen is miss veiliger. Nooit geprobeerd.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes