Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Sat>Ip protocol op Samsung TV

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2021 09:50 AM)
421 Weergaven
LeoK1975
Apprentice
Opties

Via een schotel aan de achtergevel van ons huis ontvang ik een aantal gratis (buitenlandse) kanalen. Onze Samsung-tv UE43TU8500S heeft een goed werkende ingebouwde DVB-S tuner om het satellietsignaal (bedraad) weer te geven. Nu wil ik echter de salletietkanalen draadloos naar mijn tv streamen. Daarvoor is ooit het sat>ip protocol bedacht. Dit kastje van Telestar zet het satellietsignaal om naar ip, dat vervolgens via een netwerkkabeltje naar de wifi-router geleid wordt, dat het vervolgens draadloos doorstuurt naar ‘clients’, zoals een smart-tv. De client moet dan wel het sat>ip protocol ondersteunen. Ik kan nergens in de handleiding van de tv terugvinden of dit protocol wordt ondersteund. De telefonische support-desk van Samsung kon het mij ook niet vertellen. Heeft iemand tips/ervaring?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @LeoK1975 ,

De signalen kunnen alleen weergegeven en bekeken worden op een multimedia-IP-apparaat dat is uitgerust met geschikte software.
Dit protocol wordt helaas niet ondersteund op Samsung tv's..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @LeoK1975 ,

De signalen kunnen alleen weergegeven en bekeken worden op een multimedia-IP-apparaat dat is uitgerust met geschikte software.
Dit protocol wordt helaas niet ondersteund op Samsung tv's..

signatureee
Groet, Dick