Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Wireless LAN Adapter kapot?

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2017 09:32 PM)
1288 Weergaven
Bec
Student
Opties

Hallo,

Ik heb een Samsung Smart TV UE40EH5300  met een wifi-dongle. Tot op heden werkte deze dongle prima. Maar nu ziet de smart tv deze dongle niet meer. De verbinding viel weg en de dongle wordt niet meer gezien. 

Ik krijg de melding dat er geen wireless adapter is aangesloten tewijl ik deze gewoon in de tv heb zitten.

De firmware van de TV is up to date.

Nu maakt de tv verbinding met internet via een ethernet kabel. Dat lukt wel. Is mijn dongle stuk of ligt het aan de dongle-ingang van de tv? Is er een manier om dit te testen?

Via de wifi-dongle is natuurlijk net iets prettiger dan met een kabel ertussen...

Groetjes!

0 Likes
3 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hi Bec,

Wat balen dat je geen verbinding meer krijgt op de televisie via de aangesloten Dongle 😞 

Ik wil in dit geval graag een aantal dingen uitsluiten, te beginnen met een kruistest. Kun je proberen om een ander USB-apparaat aan te sluiten op de Dongle? Krijg je dan verbinding via het netwerk? Ik hoor 't van je!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Bec
Student
Opties

Hallo,

Ik heb de dongle aangesloten op een windows pc. Ik krijg dan de melding dat het usb apparaat niet wordt herkend.

'verzoek om apparaatdescriptor mislukt' 

0 Likes
Davey
Helping Hand
Opties

Ik ga me er ook even mee bemoeien hoor :winking-face: Je er vanuit gaan dat de dongle stuk is. Je zou het in nog een apparaat kunnen testen met USB ingang. En als die het dan nog steeds niet doet dan is het einde verhaal denk ik.

Lifehack: Check ook de aankoopbon van je dongle eens. Daar staat op hoelang er garantie op zit.

---------
Signature-S10
0 Likes