Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UEKS8000 geen contact met hardeschijf aan Apple airport extreme

(Onderwerp aangemaakt op: 10-10-2017 12:58 PM)
198 Weergaven
Casper4
Student
Opties

Hallo,

Zoals de titel al aangeeft lukt het mij niet om de tv (Tizen os) bestanden van de hardeschijf aan de Apple router te laten lezen. De tv is bedraad verbonden met de Airport extreme.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bij voorbaat dank!

0 Likes
4 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Casper, bedankt voor je vraag! Even zien hoor, voordat ik open deuren intrap.. wat heb je zelf al geprobeerd om het werkend te krijgen? Hij staat ook niet als extern apparaat in de bronlijst?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Casper4
Student
Opties

Hallo Joeris,

Voor mijn gevoel heb ik er alles aan gedaan :smiling-face:

Het lukt maar niet om de HDD in de bronlijst te krijgen.

De enige manier hoe ik de HDD kan benaderen is via de app "Plex", maar daarvoor moet ik een Plex server laten draaien op een laptop (die wel contact heeft met de HDD). Mijn wens is dat de Samsung tv direct communiceert met de HDD aan de Apple router.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hmm.. nu ben ik niet heel bekend met de Airport Extreme, maar ik heb wat Google werk gedaan en kwam onder andere uit op dit forum: https://goo.gl/tGufbW

Hier doet iemand de mededeling dat een reset hem weer aan verbinding heeft geholpen. Resetten doe je dan ook hier: Menu > Ondersteuning > Zelfdiagnose > Resetten. De pincode waar hij om vraagt zal "0000" zijn tenzij je die ooit zelf hebt aangepast. Of je voordat je dit doet eerst wilt kijken of de TV al helemaal up-to-date is. Naar mijn weten is de nieuwst beschikbare software versie 1203.6

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemorgen Casper, da's lang geleden.. De laatste paar weken ben ik druk bezig geweest met vader zijn voor het eerst :smiling-face: is het nog gelukt met je Airport?

0 Likes