Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung ue55ks9000

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2016 03:02 PM)
1745 Weergaven
raimond
First Poster
Opties

Ik heb mijn samsung tv ue55ks9000 gekocht bij tvreus nu vraag ik mij af of deze wel onder garantie valt van samsung Nederland

Ook heb ik alleen de smart remote bij deze tv ontvangen wat volgens tvreus bij alle recente modellen van dit type zo Is

Bij media markt zegt men dat alle Nederlands geleverde tvs twee ab's hebben

Vraag mij nu af wat Is waar

Is de 55ks9000 van tv reus nu wat menbwel eens noemt grijze import die niet onder garantie van samsung Nederland valt?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Raimond,

In Nederland, België en Luxemburg wordt de UE55KS9000 geleverd met twee afstandsbedieningen; een smart remote en een ouderwetse afstandsbediening. In veel andere landen wordt hij alleen met de smart remote geleverd. Dit doet vermoeden dat TVReus inderdaad heeft ingekocht in het buitenland om deze hier te verkopen.

Ik heb verder geen ervaring met TVReus en weet dus ook niet of hun handelswijze invloed heeft op de vorm van de garantie die in Nederland kan worden geboden. Dit is vooral afhankelijk of TVReus de televisie heeft geïmporteerd binnen of buiten de EER (EU + nog een paar andere landen). Zie ook: http://www.samsung.com/nl/support/warranty/.

Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice van Samsung met de modelcode en voor de zekerheid ook het serienummer paraat om na te vragen of er concequenties zijn voor de garantie in Nederland. Dat moet als het goed is zo na te kijken zijn aan de hand van de laatste lettercombinatie van de modelcode, en dan heb je gewoon zekerheid.

Zie hier waar je die code's kan vinden: http://www.samsung.com/nl/support/skp/FAQ/1066504 (de vinger in de afbeelding wijst de modelcode aan, het serienummer staat eronder)

Voor het gemak staat bij de meest recente toestellen de modelcode en het serienummer aan de zijkant van je televisie.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Raimond,

Goed om te lezen dat jouw vragen met de hulp van KevinW en mijn collega Guillaume grootendeels beantwoord zijn!

Wat betreft jouw vraag over garantie: op buitenlandse modellen wordt beperkt tot geen garantie gegeven. Dit komt onder andere doordat onderdelen en kleine specificaties per regio kunnen verschillen. Ik raad daarom altijd iedereen aan goed te checken of je een Benelux model koopt, zodat je daarin een bewuste keuze kunt maken.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust hier op het forum :smileyhappy:

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Raimond,

In Nederland, België en Luxemburg wordt de UE55KS9000 geleverd met twee afstandsbedieningen; een smart remote en een ouderwetse afstandsbediening. In veel andere landen wordt hij alleen met de smart remote geleverd. Dit doet vermoeden dat TVReus inderdaad heeft ingekocht in het buitenland om deze hier te verkopen.

Ik heb verder geen ervaring met TVReus en weet dus ook niet of hun handelswijze invloed heeft op de vorm van de garantie die in Nederland kan worden geboden. Dit is vooral afhankelijk of TVReus de televisie heeft geïmporteerd binnen of buiten de EER (EU + nog een paar andere landen). Zie ook: http://www.samsung.com/nl/support/warranty/.

Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice van Samsung met de modelcode en voor de zekerheid ook het serienummer paraat om na te vragen of er concequenties zijn voor de garantie in Nederland. Dat moet als het goed is zo na te kijken zijn aan de hand van de laatste lettercombinatie van de modelcode, en dan heb je gewoon zekerheid.

Zie hier waar je die code's kan vinden: http://www.samsung.com/nl/support/skp/FAQ/1066504 (de vinger in de afbeelding wijst de modelcode aan, het serienummer staat eronder)

Voor het gemak staat bij de meest recente toestellen de modelcode en het serienummer aan de zijkant van je televisie.

kevin-sig
raimond
First Poster
Opties

dit Is het anrwoord dat ik van samsung kreeg, bedankt voor de tip

Bedankt voor het verzenden van de foto. Dit is een Duits model, dat is te zien aan het eind van de modelcode aan de letters. (XZG) Waar heb je dit toestel aangeschaft? ^Guillaume

Oke. Het enige nadeel is dat je bij deze televisie geen gebruik kan maken via CI+ Module, het kan ook zijn dat sommige apps niet ondersteund zullen worden op je televisie. Als het je stoort, raad ik je wel aan om contact op te nemen met de winkel van aankoop en dit aan te geven. ^Guillaume

0 Likes
Oplossing
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Raimond,

Goed om te lezen dat jouw vragen met de hulp van KevinW en mijn collega Guillaume grootendeels beantwoord zijn!

Wat betreft jouw vraag over garantie: op buitenlandse modellen wordt beperkt tot geen garantie gegeven. Dit komt onder andere doordat onderdelen en kleine specificaties per regio kunnen verschillen. Ik raad daarom altijd iedereen aan goed te checken of je een Benelux model koopt, zodat je daarin een bewuste keuze kunt maken.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust hier op het forum :smileyhappy:

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes