Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UE40NU7120 besteld, Samsung UE40NU7192 gekregen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2018 08:41 PM)
4334 Weergaven
eefjes
Apprentice
Opties

De titel zegt het eigenlijk al. Wij hebben een Samsung televisie, type UE40NU7120 besteld bij een erkende Nederlandse winkel, en we kregen zojuist de televisie geleverd. Op de doos staat echter UE40NU7192. Ik begrijp dat dit een buitenlandse versie zou zijn. Kan dit zomaar? Kent iemand de verschillen? 

0 Likes
Spring naar oplossing
49 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @mcl, Martin,

Natuurlijk een geweldige keuze! Ik bestel alles bij CB.

Goedkoop is duurkoop! En altijd opletten met de Model Code. Dusss.

Bad: Foka (Kamera Express), TVreus, bol.com->reseller: Deli Lifestyle, bol.com->reseller: Beste Electro Deals=TVreus, otto.nl

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Polleke_cgc,

Dit is dus de grootst mogelijke onzin van Kamera Express:

"Hierop weer contact gehad met leverancier, en geeft aan dat ze Samsung Europa de Nederlandse software op het toestel laten zetten"

Dit is echter het geval:

"Sommige verkopers vanuit 'grijze import' afkomstige televisies veranderen de software om de tv voor Nederland geschikt te maken."

Onbetrouwbare leveranciers:

Foka (Kamera Express), TVreus, bol.com->reseller: Deli Lifestyle, bol.com->reseller: Beste Electro Deals=TVreus, otto.nl

Groet, Dick
0 Likes
Tafelzeil
Apprentice
Opties

Hoi Barbs,

Inderdaad werkt wel alles gewoon, Netflix + Nederlandse Apps enz. maar dus geen garantie via Samsung Nederlandd.

Ps. de review die ik had geplaatst bij Kamera Express hebben ze bewust niet geplaatst.....

0 Likes
Barbs
First Poster
Opties

Dank voor je reactie

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Beste @Tafelzeil, @Barbs en andere deelnemers aan dit topic. Ik zou graag het garantie verhaal nog toelichten. Tafelzeil meldde dat er geen garantie wordt toegepast via Samsung Benelux/Nederland, maar dit is gelukkig niet waar. Zolang de TV in een Nederlandse winkel (binnen Europa) is gekocht heb je gewoon garantie. De enige uitdaging die kan ontstaan in het repareren van een import model is dat sommige onderdelen mogelijk moeilijker te leveren zijn. Maar we zullen hoe dan ook onze uiterste best doen om waar nodig onze service te bieden. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
heverlast
Student
Opties

Beste Dick,

Ik heb een gerelateerde vraag. Op  de website van Samsung vond ik 2 verschillende modellen, de 7190 en de 7120, zie:

https://www.samsung.com/nl/tvs/uhd-tv-nu7190/UE40NU7190SXXN/

https://www.samsung.com/nl/tvs/uhd-tv-nu7120/UE40NU7120WXXN/

Als ik de specificaties op de website bekijk, lijken dit precies indentieke TV's te zijn, echte de adviesprijs van de 7190 is Eur 649,00 en van de 7120 Eur 475,00. De prijzen op internet tussen deze 2 modellen ontlopen elkaar niet heel veel.

Enig idee waar dit verschil in de adviesprijs op gebaseerd is, en of er werkelijk een verschil is tussen deze 2 TV's?

Groeten,

Harald

0 Likes
Polleke_cgc
Student
Opties

De 7190 heeft een bijkomende satelliettuner. Voor de rest zijn ze identiek... 

heverlast
Student
Opties

Thanks Polleke, duidelijk!

0 Likes
Janschup
Journeyman
Opties

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, The Frame 49"gekocht bij OTTO, blijkt een Duits toestel te zijn, werkt dus niet goed samen met mijn CAIWAY CI+ module, Na bellen met Samsung of de software om kan worden gezet naar NL te horen gekregen dat dit niet kan..... OTTO heeft deze klacht nog nooit gehoord....... en komen vrijdag mijn tv ophalen en een andere bezorgen. Ik ben heel erg benieuwd of ik nu wel een XXN toestel. Ik ga erg goed op het typenummer op de doos letten of er echt XXN achter staat49199966_274003746610522_5675599247857156096_n.jpg krijg

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Janschup,

Wat een heerlijke leverancier is OTTO toch 🤬!

'OTTO heeft deze klacht nog nooit gehoord'. Tsja, misschien nu wel.

Inderdaad goed op de Model Code letten (XXN) anders weigeren aan de deur.

https://www.webwinkelkeur.nl/weigering-van-de-bestelling-aan-de-deur-en-wat-te-doen-met-de-verzendko...

Groet, Dick
0 Likes