op 29-12-2020 09:53 PM
Net een nieuwe Samsung UE32t5300 gekocht echter ik krijg geen signaal/zenders met ziggo via ci+ module. Het netwerk-ID en frequentie is ingesteld via instellingen. Wie weet raad?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-12-2020 01:48 PM
Hoi @Gdas ,
Geen dank! Jij bedankt voor je terugkoppeling. Mooi dat het weer werkt en ook nog zelf opgelost.
Zou je misschien je vraag als ✅Oplossing willen markeren? Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!
Fijne dag!
op 29-12-2020 09:58 PM
Goedenavond @Gdas ,
Is de volledige Model Code van de tv UE32T5300AWXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1403.1? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Welke module heb je? Quantis, Neotion, @Smit, etc.? Maak je gebruik van een smartcard? Is je coax bedrading oké?
Graag hoor ik van je..
op 29-12-2020 10:10 PM
Hallo Dick,
Het modern. klopt en de juiste softwareversie staat op de tv. Ik maak gebruik van een @Smit module met gebruik van een Ziggo smartcard en volgens mij is de bedrading goed.
op 29-12-2020 10:17 PM
Hey @Gdas ,
Bedankt voor je snelle antwoord! Heb je dit al een keer geprobeerd?:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/televisie-opnieuw-instellen#/
Anders even contact opnemen met Ziggo zelf. https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Sommige 2020 modellen hebben soms problemen met een bepaald type.
De Quantis is de meest gangbare, maar hangt af van de locatie waarin je je bevindt..
op 29-12-2020 10:32 PM
Ga het proberen je hoort van mij.
op 30-12-2020 01:42 PM
Problem solved 😀!
Het begon toch te knagen dus een losse coaxkabel getrokken naar de 1e verdieping, alles aangesloten en zenders gezocht en BINGO! Blijkt nu toch het probleem in de nieuwe coaxkabel te liggen. Vandaag een nieuwe getrokken door de leiding en het werkt perfect.
Bedankt voor je ondersteuning!
op 30-12-2020 01:48 PM
Hoi @Gdas ,
Geen dank! Jij bedankt voor je terugkoppeling. Mooi dat het weer werkt en ook nog zelf opgelost.
Zou je misschien je vraag als ✅Oplossing willen markeren? Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!
Fijne dag!