op 05-01-2020 02:36 PM
Samsung tv gaat niet aan. Ook standby lampje brand niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-07-2023 03:56 PM
Goedemiddag @an029 ,
Vervelend! Ook hier zal een monteur naar moeten kijken. De tv is uit 2017.
De aankoopdatum is bepalend voor de fabrieksgarantie.
Als de fabrieksgarantie voorbij is, is er ook nog wettelijke garantie.
De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/
Houd er wel rekening mee dat er gekeken wordt naar de gemiddelde gebruiksduurverwachting van de tv.
Hiervoor zijn richtlijnen opgesteld door de UNETO-VNI:
https://www.technieknederland.nl/cms/streambin.aspx?documentid=55615
Er kan dus een gedeelte van de reparatiekosten voor eigen rekening komen.
Houd je ons op de hoogte?
Fijn weekend!
op 18-08-2023 03:35 PM
Hoi @Mike0965 , Mike,
Voorrijkosten, etc. hangt helemaal af van welke reparatiedienst het gaat uitvoeren.
Je kunt de tv hier voor reparatie aanmelden. Je krijgt dan eerst een prijsopgave:
op 07-01-2020 10:40 AM
Hi @Hulzebos,
Welkom op de Community!
Om welke TV gaat het precies? En maak je gebruik van een verlengsnoer? Probeer hem dan eens rechtstreeks op het stopcontact aan te sluiten.
op 20-07-2020 09:56 AM
@BruceH schreef:
Hi @Hulzebos,
Welkom op de Community!
Om welke TV gaat het precies? En maak je gebruik van een verlengsnoer? Probeer hem dan eens rechtstreeks op het stopcontact aan te sluiten.
Dit zelfde heb ik ook met mijn tv als die een nacht heeft uit gestaan. Ik heb de QE65Q82R. Enige oplossing is om de stekker er uit te halen en er weer opnieuw in te doen. Heb de stekker ook in een stekkerdoos. Neem aan dat dit niks uit mag maken? De bijgeleverde kabel is ook veels te kort om hem rechtstreeks in de muur te steken . Ik heb hem net twee weken hoor graag wat het probleem kan zijn.
op 20-07-2020 12:46 PM
Hi @Beno-G Welkom op de Community! Goed dat je dit aangeeft. Een stekkerdoos kan wel degelijk een boel verstoren. Het gebruik ervan wordt dan ook niet aangeraden. Als je geen andere optie hebt, adviseer ik je om het op z'n minst met een andere stekkerdoos te testen.
op 20-07-2020 12:51 PM
Hi,
Top bedankt voor de tip. Ik had daar met mijn vorige Samsung geen problemen mee maar dat was dan ook een model van 8 jaar terug en met wat minder mogelijkheden dus ik ga het gelijk uitproberen. Hopen dat dit het probleem is.
op 20-07-2020 01:06 PM
op 04-02-2021 04:54 PM
op 04-02-2021 05:00 PM
Goedemiddag @janny49 , Janny,
Met deze melding kan niemand iets beginnen. Geen gegevens van de tv vermeld 🤷♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Welke dingen heb je tot nu toe geprobeerd?
Graag hoor ik van je..
op 24-10-2021 06:06 PM
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem. De tv start niet meer op en het lampje brand ook niet meer.
Stekker zit rechtstreeks in het stopcontact en heb deze reeds een tijdje uitgetrokken en weer ingestoken.
Model Code: UE40F6640SSXXN
Vg,
Jona Behiels
op 24-10-2021 06:15 PM
Goedenavond @JonaBehiels , Jona,
Dat is niet zo leuk! Zit de stekker er aan de achterkant er goed in?
Ander stopcontact geprobeerd? Ook niet met de aan/uit knop?
Deze zit meestal onder het rode lampje of achterop de tv..