op 06-11-2022 08:29 PM
Ik heb een samsung the frame 43 ince 2021. gekocht 30 mei 2022. De afstandsbediening doet sinds 2 dagen niks meer , alleen het rare is dat het rode lampje van de afstandsbediening rood blijft branden. ( dus niet knipperen) heb alles al geprobeerd , knoppen ingedrukt gehouden, tv en alles van netstroom gehaald etc niks helpt. Mijn ziggo next afstandsbediening doet het wel op de tv gelukkig maar nu kom ik het menu van de tv niet in omdat de afstandsbediening niks doet. Via mijn camara van de telefoon zie ik wel het infrarood oo mijn camara dus dat is denk ik niet kapot. Via de smart things app kom ik ook mijn tv niet in want die geeft steeds aan dat mijn tv offline staat. weet iemand wat er aan de hand is? Er blijft niks hangen allemaal gecheckt
06-11-2022 08:46 PM - bewerkt 06-11-2022 09:03 PM
Hoi @Jerry831 ,
Bedankt voor het aanmaken van een topic! Ik had echter om de volledige Model Code gevraagd.
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Het is sowieso niet goed dat de led op de AB blijft branden. Deze moet knipperen als je op een toets drukt.
Daarna moet de led uitgaan. Je zou deze nog kunnen resetten.
Op de AB de Return en de Extra toets minimaal 4 seconden ingedrukt houden.
Extra is de 4 kleuren bolletjes toets). Als dit niet helpt, dan moet er een andere komen.
Je moet dit dan melden bij de leverancier. Daar loopt namelijk je garantie. Niet bij Samsung.
op 07-11-2022 05:09 PM
modelcode
d it
op 07-11-2022 05:14 PM
Niks werkt hij blijft branden totdat de bat op is. Pairen helpt niet niks. Via mijn smart things app kom ik er ook niet in want die geeft aan dat de tv offline staat en kan niet bij de instellingen van de tv want daarvoor heb ik de ab nodig
op 07-11-2022 05:20 PM
Hoi @Jerry831 ,
Zoals ik eerder schreef, moet je hiervoor bij de leverancier zijn.
Daar loopt namelijk je garantie. Niet bij Samsung.
op 09-11-2022 08:48 AM
Hi @Jerry831, goedemorgen.
Is het je nog gelukt om in het menu van je TV te komen? Als je de TV hebt ingeschakeld kan je de TV dan wel bedienen via de app? Wanneer ook dit niet lukt zal een serviceverzoek de volgende stap worden, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Heb je hier hulp bij nodig, stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0)
Groeten,
Martijn