Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung QQE65Q90T flikkerend beeld Tv gaat niet langer aan

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2023 10:49 AM)
334 Weergaven
Bert24
Apprentice
Opties

Beste lezer,

De korte versie is dat ik eind 2020 een QE65Q90T heb aangeschaft. Het beeld is gisterenavond gaan flikkeren. De menubalk kwam als achtergrond in beeld waarna het flikkeren is begonnen.

Om het probleem te verhelpen, heb ik alle kabels losgetrokken m.u.v. de stroomkabel.
Het probleem is gebleven.
De ondersteunende opties (in de menu's) gebruikt om de tv te resetten: het probleem is enkel verergerd. De TV gaat nu kort aan, waarna deze uitvalt en in deze cyclus blijft steken.
Vannacht is de TV zonder stroomkabel aangekoppeld geweest. Het probleem was deze ochtend het zelfde als gisterenavond.

Inmiddels contact gehad met de klantenservice van Samsung. De oplossing: Of een minimale korting op een nieuw toestel of een reparatie voor eigen kosten.

Ik ben jaren trouw gebleven aan Samsung als merk voor de aanschaf van enkele monitoren en tv's (mijn vorige TV was een Samsung 55q85r - ook geen goedkoop toestel).
Ik vind het schandalig dat een TV van ruim € 1800 binnen 2,5 jaar defect raajt. Dit duid op een ondeugend product.

Voor een Tv van een waarde van > € 1000,- staat een economische leeftijd van minimaal 6 jaar. Ik ben zwaar teleurgesteld dat dit toestel daar niet eens de helft van heeft behaald.

Is er een plek waar ik een klacht kan inleggen binnen Samsung?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Bert24
Apprentice
Opties

Best Dick,

Excuses voor de reactie. Ik ben in contact met de verkoper. Zij zijn een traject gestart. Over 3 tot 5 weken volgt daarop een antwoord/oplossing. Ik wil aankaarten dat het erg klantgericht is dat zij ondersteuning bieden.

Ik zal de post updaten zodra meer informatie bekend is.

Groet,
Bert

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Bert24 ,

Vervelend allemaal! Hiervoor moet je echter bij de leverancier zijn.
De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

signatureee
Groet, Dick

Bert24
Apprentice
Opties

Beste Dick,

Ik heb de verkoper al gecontacteerd. Tot op heden geen reactie ontvangen, maar bedankt voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,

Bert 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Bert24 , Bert,

Als je hier verder nog hulp bij nodig hebt, dan horen wij het graag.

Ondanks alles toch een fijn weekend toegewenst!

signatureee
Groet, Dick

Bert24
Apprentice
Opties

Hoi Dick, 

Ik ben inmiddels in contact met de verkopende partij.

Groet,
Bert

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Bert24 ,

Heb je al iets van de leverancier vernomen?

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Bert24
Apprentice
Opties

Best Dick,

Excuses voor de reactie. Ik ben in contact met de verkoper. Zij zijn een traject gestart. Over 3 tot 5 weken volgt daarop een antwoord/oplossing. Ik wil aankaarten dat het erg klantgericht is dat zij ondersteuning bieden.

Ik zal de post updaten zodra meer informatie bekend is.

Groet,
Bert

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Bert24 , Bert,

Dat is goed om te horen!

Fijn weekend!

signatureee
Groet, Dick

Bert24
Apprentice
Opties

Beste,

De verkoper is in staat geweest het e.e.a. te regelen voor een reparatie. Tegen een kleine vergoeding (in verhouding tot de aankoopprijs van het scherm) wordt de televisie gerepareerd.

Met dank aan de verkoper, die dit met toch wat moeite heeft kunnen regelen.

Met vriendelijke groet,
Bert