op 14-03-2022 08:04 PM
Hallo ,
Wij zijn sinds november in het bezit van een Samsung qled tv in combinatie met ziggo.
al vanaf het begin merk ik dat snelle beelden zoals voetbal vaak niet scherp is. Destijds heb ik ziggo gebeld en heb ik een nieuwe decoder gekregen en overal nieuwe kabels gelegd. Het probleem is helaas niet opgelost en ik merk vooral het slechte beeld bij voetbal. Net alsof er een waas om de voetballers zit en de bal lijkt wel een streep. Close ups zijn super scherp maar vanaf afstand ziet het er niet uit. Ziggo zegt verder niks meer te kunnen. Samsung chat zegt probeer eens een 4K movie op YouTube. Dit ziet er prachtig uit maar dat zijn langzame beelden. Het model van onze tv is QE55Q77AATXXN
hebben meer mensen ook dit probleem en kan ik qua instellingen nog het 1 en ander proberen?
gr. Bart
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-02-2023 07:23 PM
op 07-02-2023 03:09 PM
Heb je de tip van @Dick ook geprobeerd?
Zou je misschien, om te testen, een 4K UHD (demo)clip op YouTube willen bekijken?
Als het kan met voetbal natuurlijk. Zie je het daar ook op terug?
Groeten,
Martijn
op 07-02-2023 04:09 PM
07-02-2023 04:48 PM - bewerkt 07-02-2023 04:54 PM
Beste is om alle smart dingen uit te zetten, beeldmodus naturel en dan wat spelen met de instellingen. het is nog steeds verre weg van goed beeld tijdens voetbal maar het kan ermee door.. jammer dat er steeds word gezegd kijk een 4K filmpje! het gaat hier om normale uitzendingen daar zit het probleem en vooral bij snelle beelden dus voetbal f1 krijg je ghosting QLED is gewoon troep helaas ..
op 08-02-2023 09:52 AM