Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung qled wazig beeld bij voetbal wedstrijden.

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2022 08:04 PM)
9828 Weergaven
Bart29
Journeyman
Opties

Hallo ,

Wij zijn sinds november in het bezit van een Samsung qled tv in combinatie met ziggo. 
al vanaf het begin merk ik dat snelle beelden zoals voetbal vaak niet scherp is. Destijds heb ik ziggo gebeld en heb ik een nieuwe decoder gekregen en overal nieuwe kabels gelegd. Het probleem is helaas niet opgelost en ik merk vooral het slechte beeld bij voetbal. Net alsof er een waas om de voetballers zit en de bal lijkt wel een streep. Close ups zijn super scherp maar vanaf afstand ziet het er niet uit. Ziggo zegt verder niks meer te kunnen. Samsung chat zegt probeer eens een 4K movie op YouTube. Dit ziet er prachtig uit maar dat zijn langzame beelden. Het model van onze tv is QE55Q77AATXXN 

hebben meer mensen ook dit probleem en kan ik qua instellingen nog het 1 en ander proberen?  

gr. Bart

Spring naar oplossing
34 Antwoorden
aldinootje
Apprentice
Opties
Hiervoor een lg oled gehad en daar nooit geen probleem meegehad.
Alleen dat deze al na 5 jaar ingebrand is vandaar een qled
MartijnK
MegaStar
Opties

@aldinootje

Heb je de tip van @Dick ook geprobeerd? 

Zou je misschien, om te testen, een 4K UHD (demo)clip op YouTube willen bekijken?
Als het kan met voetbal natuurlijk. Zie je het daar ook op terug?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
aldinootje
Apprentice
Opties
Er is ook een nieuwe update 1430.1 maar die ziet de automatisch updaten nog niet .
Heb ook een tip gekregen dat de helderheid reductie moet uitschakelen
AnthonyJ11
Apprentice
Opties

Beste is om alle smart dingen uit te zetten, beeldmodus naturel en dan wat spelen met de instellingen. het is nog steeds verre weg van goed beeld tijdens voetbal maar het kan ermee door.. jammer dat er steeds word gezegd kijk een 4K filmpje! het gaat hier om normale uitzendingen daar zit het probleem en vooral bij snelle beelden dus voetbal f1 krijg je ghosting QLED is gewoon troep helaas ..

0 Likes
aldinootje
Apprentice
Opties
De demo 4k op YouTube geen probleem het ligt dus aan de provider, wel raar dat ik dit met LG oled geen last van had.
En er staat ook bij anti reflectie ,nou het lijkt wel een spiegel .
Toch spijt van dat ik geen oled heb gekocht dan maar een paar jaartjes wachten voor een nieuwe
0 Likes