Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung led tv ue46f8000slxxn ondersteunt geen ps3 op hdmi

(Onderwerp aangemaakt op: 01-03-2020 05:04 AM)
1293 Weergaven
Kaan24_68
First Poster
Opties

Heb alles geprobeerdmijn ps3 tv aan te sluiten op hdmi maar beeld geeft aan externe apparaat ondersteunt de resolutie  niet . Bij de handleiding van tv staat je alleen 1080p 60hz  kan gespeeld op gameconsoles.kan iemand mij helpen hoe ik dit moet oplossen.

0 Likes
10 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Kaan24_68 ,

Is de huidige softwareversie van de tv de 1135.0? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Dit is een Full HD tv uit 2013. Niet 1 van de jongste. Deze tv heeft een resolutie van 1920x1080.

Waarschijnlijk staat de output van de PS3 op een hogere resolutie ingesteld dan de tv aankan.

Je kunt op deze tv sowieso geen 4K games spelen. Anders is dit niet op te lossen..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Kaan24_68
First Poster
Opties

Ja de huidge software .is 1135.0.de tv kan geen 4k af spelen dat weet ik ook het ps3 video output 1080p 25hz hoogst haalbaar .een groot merk als  samsung had het compitable moeten gedaan .

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is de functie 1080p 24Hz Output (HDMI) ingeschakeld? Zo ja, schakel deze dan uit. Heb je het tevens op een andere TV getest? Zo komen we te weten of het aan de PS3 of aan de TV ligt.

rsz-846676
Kaan24_68
First Poster
Opties

ik heb 1080p 25hz hdmi output uitgeschakeld  geeft weer aan dat externe apparaat ondersteunt niet de  resolutie. ps3 werkt met ander hd tv met hdmi 720 p .60 hz en mijn alle hdmi doen het andere producten.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt nog proberen om de TV te resetten.

Werken andere apparaten overigens wel goed via HDMI?

rsz-846676
0 Likes
Kaan24_68
First Poster
Opties

Hallo na tv resetten is niet weer gelukt. Alle hdmi poorten werken wel met andere producten .

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

@kraan24_68 Werkt het toestel wel op een andere TV? 

---------
Signature-S21-2
Kaan24_68
First Poster
Opties
Ja het doet op een ander tv op hdmi. bij mij werkt het alleen met een av kabel geen hdmi voor mij dus
0 Likes
Kaan24_68
First Poster
Opties

Wat zijn garantie voorwaarden 6 jaar oud tv waar de  probleem  hier boven wordt  geschreven.

0 Likes