Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung KS7000 stutter / haperingen TV beeld

(Onderwerp aangemaakt op: 26-12-2016 04:36 PM)
9206 Weergaven
PuntNL
First Poster
Opties

Ik heb sinds enkele maanden een UE60KS7000 en ervaar met name bij het kijken van reguliere TV problemen. Ik maak gebruik van een CI+ Module via Ziggo. De signaalkwaliteit is goed.

De TV heeft eens per circa 15-20 minuten moeite met beelden lijkt het. De beelden haperen dan gedurende 1 a 2 seconden. Het probleem lijkt te zitten in het interlaced signaal (1080i), het is echter een probleem wat ik bij mijn vorige TV nooit heb ervaren. Het lijkt echt een probleem met de TV te zijn, zie o.a. Tweakers in Nederland (https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1686525?data%5Bfilter_keywords%5D=haperingen) of topics op het engels Avforums.

Ik hoop oprecht dat dit probleem op te lossen is en zo snel als mogelijk wordt opgelost, dergelijke problemen mogen niet voorkomen bij een dergelijke TV m.i.

Ik verneem graag jullie reactie.

0 Likes
115 Antwoorden
mrb80
Explorer
Opties

Je gaf aan een paar weken geleden gekocht in je 1e bericht, vandaar. Jammer dat het net buiten de bedenktijd valt. Zowiezo is het bij mediamarkt maar 14 dagen ipv 30 dagen bedenktijd. Had je de 1e twee weken het probleem niet?

0 Likes
Jeffrey2
First Poster
Opties

Jawel maar toen dacht ik dat het aan KPN lag ,ondertussen een nieuw 4K tv kastje gekocht.

nu kom ik erachter via dit forum dat het waarschijnlijk toch aan de tv ligt,mooi zuur

Daartegen ben ik benieuwd hoe Samsung dit gaat oplossen , het was niet echt een goedkope tv ,en ik vind dat dit gewoon niet kan.

0 Likes
Richh008
Apprentice
Opties

Hapering valt mee met ziggo.

Waarom heb je niet de 8000 gekocht dan?

0 Likes
mrb80
Explorer
Opties

Je hebt natuurlijk gewoon nog garantie. Inderdaad erg zuur. Eerlijk gezegd ben ik bang dat Samsung voornamelijk met de standaard ‘oplossingen’ komt: resetten, firmware, ligt aan het tv kastje, heb je dit al geprobeerd, ligt aan je verbinding etc etc. Ik hoop echt voor je dat deze ellende je bespaart blijft en dat ze het toestel omruilen (ander type). Tip voor in de toekomst: koop altijd bij een grote website zoals bol of coolblue. Al vind je de TV stinken, geen probleem, 30 dagen bedenktijd en geld terug zonder gedoe :winking-face:

0 Likes
Jeffrey2
First Poster
Opties

De hardware om de tv is niks mis mee met de vorige tv geen problemen ,ik heb 4 tv,s aangesloten in huis en geen enkele tv dit verschijnsel ,wel vind ik het raar dat bv de Xbox one dit verschijnsel niet heeft ,dus het heeft denk ik wel met de soort input wat de tv binnen krijgt.

0 Likes
Jeffrey2
First Poster
Opties
Misschien de prijs de 7000 was voor een leuke prijs de 8000 is waarschijnlijk ook duurder
0 Likes
Richh008
Apprentice
Opties
De 8000 is over het algemeen goedkoper, raar maar waar.
0 Likes
Tom40
First Poster
Opties

Goedenavond,

26-12-2016 is deze discussie begonnen.

Vandaag 4 september 2018 is dit probleem blijkbaar nog steeds niet opgelost.

Ook ik heb net mijn nieuwe tv van bijna € 2000 euro problemen met de happeringen (lag).

Ook van alles geprobeerd met Ziggo (monteur is 2 keer langsgeweest) om dit op te lossen.

Samsung ondertussen ook een heel dosier opgebouwd.

Ik heb hiervoor een tv gehad van samsung samen met een CI+ module. Totaal geen problemen en mooi strak/ helder beeld.

In mijn slaapkamer heb ik een tv (8 jaar oud?) van Samsung samen met een CI+ module en tot op heden geen probleem.

Nadat Ziggo van alles getest heeft zijn we in de slaapkamer ook naar de signaalinformatie gaan kijken. Daar is de Bitfoutfreguentie 0 en geen schommeling zoals bij die dure nieuwe tv in de woonkamer.

Dus het probleem moet wel bij de tv liggen en niet bij de provider zoals zij aangeven.

Is de horizon (nu mediabox) de oplossing voor dit probleem?

0 Likes
Tom40
First Poster
Opties

0 Likes
mrb80
Explorer
Opties

Dit moet je toch niet willen voor dat geld.. Kun je de TV niet omruilen of retourneren? Horizon box geeft vaak ook ellende. Van een TV van 2000,- mag je wel wat verwachten. Los daarvan: is je TV CI-ziggo gecertificeerd? Dit kun je eenvoudig checken op de website van ziggo.

0 Likes