Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung frame niet geleverd

(Onderwerp aangemaakt op: 07-04-2022 12:17 PM)
218 Weergaven
Carlijn
Apprentice
Opties

Samsung frame 50 inch 2021 online via Samsung gekocht, bevestiging gehad, Samsung medewerker heeft met mijn vriend een bezorg afspraak ingepland met dynalogic. En eenmaal op de dag zelf, hele dag vrijgekomen, bleek de Samsung frame 50 inch niet meegeleverd te zijn. Sterker nog, bij Dynalogic staat deze tv ook niet beschreven.

Nu meerdere malen met Samsung personeel aan de telefoon gezeten en krijgen opmerkingen zoals : “De tv was toch niet op voorraad en dat de collega een fout had gemaakt” of “Ik snap er niets van wat het systeem aangeeft…. Alles ziet er vaag uit” en “iemand neemt wel contact met jullie op…” tot “Tja geen idee hoe lang het duurt, moet je maar contact met Dynalogic opnemen”. Samsung dit kan natuurlijk niet! 

Een simpel en klantgericht antwoord over wanneer de tv geleverd kan worden is toch wel het minste. 

Graag zouden wij Samsung willen vragen het beste beentje voort te zetten en zich beter voor de klanten in te zetten. En willen wij gewoon weten wanneer onze tv geleverd kan worden.

Vriendelijke groeten,

Carlijn

0 Likes
7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag Carlijn, @Carlijn ,

Dat is niet de bedoeling. Zou je het ordernummer willen posten?
Dan kan het uitgezocht worden..

signatureee
Groet, Dick

Carlijn
Apprentice
Opties

Ha Dick,

Tuurlijk, NL220330-90960256

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hi Carlijn, @Carlijn ,

Thanks! Ik heb het voor je doorgezet naar de Community Manager.

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Carlijn
Apprentice
Opties

Ben wel benieuwd of de comminity manager wat gaat doen, want tot nu toe verder weer niets vernomen. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Carlijn , Carlijn,

De Community Manager gaat hier zeker wat mee doen.
Ik kan alleen niet in zijn agenda kijken..

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Carlijn, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer de levering van je nieuwe TV niet helemaal goed gaat. Ik heb helaas nog geen zicht op wanneer de TV alsnog geleverd wordt, wel heb ik mijn collega's van de webshop gevraagd om dit snel mogelijk uit te zoeken en de TV ook zo snel mogelijk te gaan leveren.

Ik zag dat mijn collega hier ook al het één en ander voor heeft uitgezet en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje!

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Danny_1967
Journeyman
Opties

Dag Martijn, was het maar de lijst die niet geleverd was. De lijst heb ik wel gekregen, maar de TV is nooit bezorgd. Hij is nooit bij Dynalogic aangekomen. Ordernummer is NL230225-56234629. Ik heb wel betaald en geen TV. Hoe zou jij dat vinden? Ik begin mij nu wel zorgen te maken omdat dit inmiddels het vierde contact is wat ik met jullie hierover heb. Eerst gebeld, toen WhatsApp en nu 2x via de Community. Ik dacht safe te spelen en de TV bij Samsung zelf te bestellen. Daar heb ik wel spijt van.

0 Likes