op 07-05-2020 10:29 PM
Afgelopen maandag deze tv gekocht, 165 cm.
Was er super tevreden over, tot dat ik een uurtje geleden voetbal ging kijken en ik zag dat het beeld waardeloos was. Het beeld is wazig en schokt. Iemand enig idee of dit op te lossen is of dit nou eenmaal zo is?
bij voorbaat dank
08-05-2020 09:26 AM - bewerkt 08-05-2020 09:53 PM
Goedemorgen @Vinsky ,
Is de volledige Model Code van de tv UE65TU7000WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Vervelend dat je nu al een slechte ervaring hebt met deze tv. Dit kan echter meerdere oorzaken hebben.
Hoe is de tv aangesloten? Via WiFi of bedraad? Welke provider heb je en welke tv-ontvanger wordt er gebruikt?
Deze tv heeft een niet een al te hoge verversingssnelheid van het beeld (50 Hz). Samsung spreekt eigenlijk over PQI.
Bij deze tv is dit is 2000. Zie ook https://www.coolblue.nl/advies/hertz-tv.html. Wat is PQI:
Picture Quality Index (PQI) is een getal dat aangeeft hoe goed de beeldkwaliteit is door aantal bepalende factoren te combineren, waaronder scherpte, helderheid, contrast, kleur en beweging.
Hoe hoger de PQI, hoe beter de beeldkwaliteit ten opzichte van andere Samsung-tv's.
Als je echt niet tevreden bent, heb je recht op het onderstaande:
Je kunt gebruikmaken van de wettelijke termijn van veertien dagen (bedenktijd) die voor internetverkoop van nieuwe producten geldt. Zonder opgaaf van reden en dus geld retour.
Het retourneren moet kosteloos gebeuren:
Ik ben eigenlijk benieuwd waar deze tv is aangeschaft. De 2020 modellen zijn nl. nog niet overal beschikbaar.
Graag hoor ik van je..