op 07-06-2021 11:16 AM
Sinds kort ben ik in het bezit van een QLED 65Q95T televisie, na installatie kon ik met de Samsung afstandsbediening
de programmagids van Ziggo openen en ook de zenders wijzigen.
Deze functie werkt sinds ongeveer een week ineens niet meer en ik krijg het ook niet werkend.
De oplossingen die hier op het forum genoemd worden heb ik al langsgelopen, het opnieuw toevoegen van de mediabox , in mijn geval de Arris DCX960 werkt niet en als ik een ander model invoer krijg ik het ook niet werkend.
De mediabox staat wel in het bereik van de afstandsbediening dus ook hier zit het probleem niet.
Is hier iemand die tegen hetzelfde probleem aangelopen is en het wel weer werkend heeft gekregen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-06-2021 11:48 AM
Hoi @Gerjan79 , Gerjan,
Bedankt voor je snelle reply! Model code is even niet zo belangrijk.
Je zou de Remote nog kunnen resetten. Verwijder de batterij(en) uit de Remote.
Houd de Power button op de lege Remote minimaal 20 seconden ingedrukt.
De batterij(en) terugplaatsen. Opnieuw pairen. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.
Zo nodig de Next herstarten.
op 07-06-2021 11:24 AM
Goedemorgen @Gerjan79 , Gerjan,
Is de volledige Model Code van de tv QE65Q95TALXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1497.0? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Welke oplossingen heb je zoal langsgelopen? Waarschijnlijk gaat het om de Mediabox Next.
Heb je ook geprobeerd om Pace DCR-7111 als model in te voeren?
op 07-06-2021 11:37 AM
op 07-06-2021 11:48 AM
Hoi @Gerjan79 , Gerjan,
Bedankt voor je snelle reply! Model code is even niet zo belangrijk.
Je zou de Remote nog kunnen resetten. Verwijder de batterij(en) uit de Remote.
Houd de Power button op de lege Remote minimaal 20 seconden ingedrukt.
De batterij(en) terugplaatsen. Opnieuw pairen. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.
Zo nodig de Next herstarten.
op 07-06-2021 04:43 PM
op 07-06-2021 04:46 PM
Hey @Gerjan79 , Gerjan,
Geen dank! Dat is een goed bericht!
Zou je misschien het topic als Opgelost ✅ willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!
Alvast een fijne avond toegewenst!
op 21-11-2022 01:58 PM
Met mediabox XL werkte dit goed. Het werkt niet met de next.
Geen antwoord maar hetzelfde probleem
op 22-11-2022 03:33 PM
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
op 29-12-2024 04:49 PM
Helaas werkte deze oplossing bij ons niet.
op 29-12-2024 04:55 PM
Goedemiddag @Catalijn ,
Zou je hiervoor een eigen topic willen aanmaken? Hier kan niemand iets mee.
Graag met een duidelijke omschrijving van je probleem. Je kunt hier een topic aanmaken:
https://eu.community.samsung.com/t5/forums/postpage/board-id/nl-tv