Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung 32T5300 (2023) internet installatie Google Play Store

(Onderwerp aangemaakt op: 07-07-2024 01:15 PM)
633 Weergaven
RichaRd020
Apprentice
Opties

Deze smarttv met een TIZEN platform heb ik in 02-2024 gekocht en laten installeren voor €59 echter medewerker was in no time weer vertrokken . Vragen, het lukt mij niet om de app Google Play Store te installerenregelmatig loopt e.e.a vast andere app die gebruik op mijn iPad worden niet herkend. Ik een heb een KPN internet en tv abonnement maar moet iedere keer de KPN app openen hetgeen traag verloop. Moet ik een KPN app openen op mijn tv terwijl ik een KPN abonnement heb Ik hoop dat ik hier antwoorden of tips krijg waarvoor ik u alvast bij deze bedank️Groet, Richard .

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @RichaRd020 , Richard,

Samsung tv's draaien onder Tizen OS. De app Google Play Store is Android en kun je niet op deze tv installeren.
iPad/iPhone apps zijn iOS en kunnen ook niet geïnstalleerd worden. Alleen de apps uit de Samsung Store.
Als je een KPN ontvanger hebt, heb je de app niet nodig. De app is eigenlijk bedoelt voor een 2e tv.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @RichaRd020 , Richard,

Samsung tv's draaien onder Tizen OS. De app Google Play Store is Android en kun je niet op deze tv installeren.
iPad/iPhone apps zijn iOS en kunnen ook niet geïnstalleerd worden. Alleen de apps uit de Samsung Store.
Als je een KPN ontvanger hebt, heb je de app niet nodig. De app is eigenlijk bedoelt voor een 2e tv.

signatureee
Groet, Dick

RichaRd020
Apprentice
Opties

Goedemiddag @Dick bedankt voor uw snelle reactie en informatie. Dat wist ik niet en stond ook niet bij de productbeschrijving. Morgen neem ik contact op met Coolblue voor het installeren van KPN op mijn smarttv zonder app. Voor tips hou ik mij aanbevolen 😉 Nogmaals bedankt. Groet, Richard 👍🏻

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @RichaRd020 , Richard,

Geen dank! Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het wel.
Alvast veel plezier met je nieuwe tv!

Fijne dag nog!

signatureee
Groet, Dick