Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Rode gloed op tv

(Onderwerp aangemaakt op: 15-12-2023 09:19 PM)
1692 Weergaven
DominiqueL
Apprentice
Opties
Mijn SAMSUNG QLED QE49Q6F (2018) toont sinds enkele dagen een rode gloed. Goed te zien bij personen. Dit wordt vertoond op aangesloten apparatuur (ziggo next en PlayStation) maar niet via de apps op de tv zelf. Verschillende hdmi kabels en aansluitingen geprobeerd, geeft zelfde issue. Na tijdje spanningsloos is het weer beter maar komt vervolgens terug. What to do...
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DominiqueL
Apprentice
Opties
Volgens mij is het na de laatste update... Voor nu boel eerst gereset om te kijken of dat werkt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @DominiqueL ,

Is de volledige Model Code van de tv QE49Q6FNALXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier: InstellingenOndersteuningOver deze tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1340.4? Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.
Zou je een beeldtest willen doen? Ga naar InstellingenOndersteuningZelfdiagnoseBeeldtest starten.
Dit moet écht volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen:

https://eu.community.samsung.com/t5/Televisie/How-to-Wat-zijn-de-beeldtestfoto-eisen/td-p/307375

Belangrijk: dus ook zonder aangesloten devices. Daarna graag, ter beoordeling, de foto’s hiervan posten.
Zou je, om uit te sluiten, alvast de tv willen resetten? Bij InstellingenOndersteuning ZelfdiagnoseResetten.

signatureee
Groet, Dick

pip2018
First Poster
Opties
Dat is toevallig dit probleem heb ik ook.
0 Likes
Oplossing
DominiqueL
Apprentice
Opties
Volgens mij is het na de laatste update... Voor nu boel eerst gereset om te kijken of dat werkt.
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @DominiqueL ,

Is je probleem inmiddels opgelost?

signatureee
Groet, Dick

DominiqueL
Apprentice
Opties
Lijkt nu inderdaad weer goed te zijn en blijven. 👍
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @DominiqueL ,

Bedankt voor je terugkoppeling!
Houd het voorlopig even in de gaten.

Fijne dagen! 🎅🏻🎄🎇

signatureee
Groet, Dick

DominiqueL
Apprentice
Opties
Helaas nu ander probleem, onder aan het scherm ontstaat nu balk die qua snelheid afwijkt van rest van beeld. Lijkt alleen zo te zijn bij gebruik van ziggo next apparaat en niet bij apps op tv zelf...
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @DominiqueL ,

Zou je dan de Next willen herstarten? Zie:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/doet-het-niet/mediabox-herstarten#/

Eventueel testen met een andere HDMI kabel.

signatureee
Groet, Dick