Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Remote one afstandsbediening werkt niet meer en pairen werkt ook niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 23-04-2023 11:22 PM)
2470 Weergaven
Nicknick123_
Apprentice
Opties

Mijn samsung remote one werkt ineens niet meer. Ik kan de tv alleen aan en uit zetten en met het koppelen via bluetooth wordt de afstandsbediening niet gevonden. Ik heb een Samsung Neo QLed 65QN85B (2022)

0 Likes
7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Nicknick123_ ,

Zou je de remote willen resetten? Op de remote de Return en de 4 kleuren bolletjes toets minimaal 4 seconden ingedrukt houden.
Eventueel de remote 12 uur aan de lader leggen. Als alles niet helpt, dan moet er een andere komen.
Hiervoor moet je bij de leverancier zijn, want daar loopt je garantie.

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nicknick123_, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je nog gelukt met de tip van @Dick? Zo niet, stuur mij dan een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Nicknick123_
Apprentice
Opties

Hi Martijn,

Ik heb de aangedragen oplossing van Dick geprobeerd maar dit heeft helaas niet gewerkt. Bij het pairen wordt de afstandsbediening nog steeds niet gevonden.

Groet,

Nick

Mitchel3
Student
Opties

Ik heb dit probleem ook, zouden een nieuwe opsturen maar nooit aangekomen kan nu mijn tv niet eens meer aanzetten, wat een ***** kwaliteit en slechte klantenservice 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mitchel3,

Bedankt voor jouw bericht. Dus je had in april geen nieuwe afstandsbediening van ons ontvangen? Wanneer je het inderdaad niet hebt ontvangen kan ik het voor je aanvragen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Mitchel3
Student
Opties

Nee ik had toen idd geen nieuwe ontvangen, gisteren via hello TV nogmaals een nieuwe aangevraagd hopen dat ik deze mag ontvangen, kunt niets zonder afstandsbediening

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Mitchel3,

Hou ons op de hoogte hierover.

Met groet,

Ajay

Community Manager