op 25-04-2020 09:32 PM
vrienden, ik heb de pech dat mijn pas aangekochte samsung 65"tv niet meer opstart. Datum aankoop 12/02/20. Na 3x telefonisch contact te nemen met samsung services werd er een order geplaatst bij CE Repair Tervuren Belgie. Het telefonisch contact met samsung services verliep commucatief zeer moeizaam. De dame aldaar had weinig kennis van zaken en verstond mijn gegevens ook duidelijk niet goed... steeds weer mijn woorden moeten herhalen. Dus wanneer ik een mail kreeg van CE Repair met een link naar mijn reparatiestatus was ik er als de kippen bij om mijn gegevens te checken. En zoals verwacht was er het één en ander fout doorgegeven zoals mijn adresgegevens etc. Nu kon ik deze pagina zelf bijwerken stond er, dus veranderde ik mijn gegevens naar correctie en voegde ik nog enkele bestanden erbij zijnde, aankoopfactuur en foto achterkant tv.met alle benodigde info. Dit gebeurt zijnde klikte ik opslaan van gegevens en er veranderde niks. Na zo'n 5 beurten stonden mijn bestanden er wel bij maar mijn adresgegevens die bleven steeds ongewijzigd? Dan maar telefonisch contact opnemen zo'n 2 dagen later met CE repair om dit aan te passen, alle gegevens te dubbelchecken en confirmatie te bekomen van werkinplanning. De dame zei me toen dat er een monteur zou komen die vrijdag ( het was dinsdag nu). Ik laat haar weten dat ik zeker thuis zal zijn hiervoor. Vakantiedag ervoor ingepland wat niet evident is in de zorgsector dezer dagen. Nu vrijdag zelf omstreeks 15 u nog niemand geweest, bel ik terug naar CE repair om te informeren om hoe laat de monteur zou komen. Na 5 minuten zoekwerk aldaar krijg ik als antwoord dat de monteur zaterdag ingepland stond.. ok dan. Nu het toppunt van alles is dat deze man hier zaterdag (vandaag) stond maar wel met onderdelen van een 55" tv, 65" is meerdere keren telefonisch vernoemd geweest en staat zowel op het aankoopfactuur als op de foto achterkant tv 65". Je zou voor minder lastig worden🤬. Ik heb 3 zonen en in deze tijden zonder tv is al een uitdaging. En dan krijg je dit op het menu.
op 29-04-2020 01:59 PM
Goedemiddag @Guy01,
Daar word je niet vrolijk van. Is er inmiddels een nieuw monteurs bezoek ingepland?
op 29-04-2020 07:36 PM
Gerust ben ik er niet op maar er is wel een nieuwe afspraak vastgelegd ondertussen. Nog een dikke week geduld hebben en fingers crossed.
op 30-04-2020 12:52 PM
op 11-05-2020 03:48 PM
Zoals ik dacht : het is nog niet voorbij , de ellende! Vrijdag zijn de monteurs ( waren met 2), volgens mijn vrouw en kinderen erg onbeleefde gasten dan ook nog, langsgeweest. Bij mijn thuiskomst van het werk leek alles in orde te zijn m.a.w. we hadden geluid en beeld. Wat bleek toen ik de tv de volgende dag inschakelde, kreeg ik frequent een zwart beeld en dan weer terug gewoon. Na verloop van tijd ca. 30 min. bleef het beeld stabiel en konden we toch een programma uitkijken. Wat gebeurde er de dag erna bij het aanzetten vd tv. Natuurlijk hetzelfde maar nog frequenter dan ervoor en ook langer?
op 12-05-2020 02:48 PM