Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QLED Voetbal niet scherp, bal vaak wazig

(Onderwerp aangemaakt op: 25-07-2022 06:45 PM)
1339 Weergaven
Gebruiker999
Journeyman
Opties

Ik heb een Samsung qled 4k 55q95t (2020), maar vanaf het begin is de bal bij voetbal kijken bij grote bewegingen niet scherp. Alsof er een schaduw achter de bal zit; hij lijkt niet snel genoeg te verversen. Dus bij een uittrap van een keeper over de middelijn heen, of een lange pass lijkt het wel alsof er meerdere ballen zijn, of alsof er een pak sneeuw op de bal zit. En ook spelers zijn niet altijd even scherp.
Ik heb een video bijgevoegd, al lijkt het op het scherm van de telefoon weer scherper dan het in werkelijkheid is. Ik zeg er wel bij dat ik een kritische kijker ben, maar heb expres een duurdere tv gekocht met een snel abonnement om goed voetbal te kunnen kijken. En weet dat het veel scherper kan.

Ik dacht eerst dat het aan mijn tv-provider lag, maar nu ik verhuisd ben (en van het duurste Ziggo abonnement naar het beste KPN abonnement ben gegaan (Glasvezel snelste abonnement), zijn de problemen niet verholpen. Zelfs bij het ESPN UHD kanaal is het weliswaar scherper dan de andere kanalen, maar blijft het probleem nog bestaan. 
Daarentegen geeft mijn 9-jaar oude 40 inch Samsung tv, die ik boven heb staan de problemen niet. Ik kan dus niet anders dan concluderen dat het aan mijn televisie ligt. En zie ik bij vrienden met een andere (veel goedkopere) tv dan Qled het beeld veel scherper.
Ik heb meerdere fora gelezen en van alles geprobeerd met de beeldinstellingen en de instellingen van het tv-kastje, maar niets helpt.

Kan het zijn dat mijn tv niet goed is, of heeft iedereen dit met deze Qled-tv? Of heeft iemand een goede tip?

Alvast heel erg bedankt!

#qled4k55q95t

0 Likes
11 Antwoorden
SW0174
First Poster
Opties

Hi, ik heb 2 weken geleden een Samsung Neo Qled tv gekocht en heb exact hetzelfde probleem. De leverancier komt zaterdag kijken en zegt dat hij het op gaat lossen  maar ik lees overal dat het aan de Samsung Q-led tvs ligt. Ben benieuwd of je al een oplossing hebt gevonden en wat deze is?

0 Likes
Gebruiker999
Journeyman
Opties

Samsung heeft keurig iemand langs gestuurd, en de videoboard en de kabel zijn vervangen, maar het heeft niet tot verbetering geleid. 

Ik vrees dat we gewoon moeten concluderen dat dit apparaat geen succes is in combinatie met voetbal.