Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QLED 8k

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2021 10:06 AM)
2033 Weergaven
GCJM
Journeyman
Opties
65Q950TS
Na 3 weken genieten van schitterend beeld en geluid, nu alleen nog geluid. Na ongeveer 15 minuten na inschakelen beeld op zwart, wel geluid. Na opnieuw uit en aan zetten gaat beeld op zwart na ongeveer 5 minuten. Alle randapparaten uitgesloten en tv reset. Helaas! 😞 Na jaren OLED plezier valt dit zwaar tegen. Iemand ervaring, tips of suggesties?
0 Likes
Spring naar oplossing
33 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @GCJM,

Laat je weten wat de uitkomst is van het contact met de verkoper? Het lijkt erop dat de One Connect kabel defect is als ik het zo lees.

Ik hoor het graag! 👍

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
GCJM
Journeyman
Opties
Ik krijg morgen een nieuwe One Connect Cable toegestuurd van de winkel
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @GCJM ,

Bedankt voor je terugkoppeling. Mooi dat het zo wordt opgelost!
Zou je misschien je vraag als Opgelost willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top! Ik ga er vanuit dat het probleem daarmee wordt verholpen. Zo niet, laat het dan even weten 😉 

rsz-846676
Pluto777
Apprentice
Opties

Niet de kabel ! ik heb zelfde probleem met 65Q950  en met 75Q950, Samsung doet alsof de neus bloedt.... geen dergelijke problemen bij hun bekend ...  (???)   ik had er in 2 weken 2 identieke problemen met 65  en met 75 die ik ook kocht

0 Likes
GCJM
Journeyman
Opties
Net de nieuwe One Connect Cable aangesloten, maar helaas....na 15 minuten beeld op zwart wel geluid. Dus nog niet opgelost en de post van Pluto777 belooft niet veel goeds.....morgen de winkel maar weer bellen
0 Likes
GCJM
Journeyman
Opties
Dat klinkt niet goed. Is het euvel inmiddels wel opgelost?
0 Likes
Pluto777
Apprentice
Opties

GCJM hou me op de hoogte aub, ik heb idd 65  EN 75  Qled met identieke problemen, bij Samsung beweren ze (sic) uiteraard dat ze niet bekend zijn met deze fout, schijnt uniek te zijn zoals meestal, een conceptfout wordt niet graag toegegeven...

0 Likes
Pluto777
Apprentice
Opties

GCJM, net een bizar antwoord gekregen van Samsung klantendienst: de winkel waar TV werd aangeschaft, die moet dan maar omruilen voor een ander exemplaar. De winkel krijgt wat later dan de eerste TV  gewoon hersteld terug en moet deze dan maar weer als nieuw verkopen aan een andere klant...zo zie je maar hoe problemen opgelost worden...  ;-(

0 Likes
Peer_76
Voyager
Opties

Is jouw probleem nou al wel opgelost @GCJM ? Ik zie namelijk dat dit topic wel de status "opgelost" heeft. Heb jij inmiddels al een goede oplossing gehad @Pluto777 ? Er worden wel heel veel Samsung tv's verkocht, dus een exemplaar met een defect zal daar dan ook sneller bij zitten, maar ik zie dat jij 2 tv's met hetzelfde probleem heb. In dat geval is het al gelijk een iets minder zeldzaam probleem. Ik neem aan dat Samsung het toch wel op moet kunnen lossen.

0 Likes