Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QE55Q9F geeft gecodeerde zenders niet weer I34-9 melding

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2019 10:18 AM)
964 Weergaven
Ginoceros
Student
Opties

Heb deze mooie Qled gekoct maar geeft de gecodeerde zenders van ziggo niet weer. Ziggo gebeld en ondanks dat ik al een CI+ 1.3 cammodule had hebben ze toch een nieuwe + smartcard opgestuurd. Na activatie geeft tv nog steeds de gecodeerde zenders niet weer.   Heb 2 cammodules +smartcard en deze werken beiden wel in mijn andere Samsung tv van 2016 > ligt dus echt aan de tv.

Tv al paar keer gereset. Zenders laten zoeken zonder module en daarna module erin helpt allemaal niet.

Iemand tips want sta op het punt de tv terug te sturen.

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Dat is natuurlijk niet best, laten we meteen een aantal dingen testen! Ten eerste: wat is de volledige modelcode van jouw tv? Deze vind je op de sticker op de achterkant van de tv.

 

Als je naar de interface instellingen gaat (Menu → Zenders → Algemene interface), zie je dan wit of grijs? Zijn de instellingen dus beschikbaar of 'greyed out'?

 

Laat maar weten! Met bovenstaand info kan ik meer voor je bekijken.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Ginoceros
Student
Opties

Ik heb vorige week Samsung beheer op afstand gebeld en afspraak gemaakt voor afgelopen zaterdag. Word gebeld en dan geeft men aan dat hun beheersysteem storing heeft dus moest er een nieuwe afspraak voor deze week gemaakt worden !!

 

Heb dit niet afgewacht en tv retour gezonden.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dat is jammer om te lezen maar natuurlijk altijd een optie die je hebt. Als je in de toekomst toch nog vragen hebt dan lees ik het graag.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes