op 15-01-2019 11:47 PM
Ik heb sinds nov 2017 een fijne samsung tv. Alleen sinds enkele dagen zijn de problemen begonnen. Het begon met de afstandbediening die niet meer reageerde, batterij vervangen maar dat helpt niet. de afstandbediening reageert vaak niet goed en moet dan gereset worden en opnieuw koppelen dan werkt het weer even. Na een dag begonnen de volgende problemen, eerst met netflix problemen met afspelen geeft netflix aan. je denkt dan wifi probleem maar die werkt prima en via laptop geen problemen. nu sinds een dag gaat de tv ook steeds uit en weer aan. ik heb al een software update gedaan maar geen resultaat ook een reset tv gedaan. helaas blijft het probleem. soms een half uur kun je gewoon kijken dan weer herstart.
iemand nog een idee of terug naar de media markt ?
groeten jorg
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-01-2019 10:51 AM
Hoi @jorg71, Korg,
Bedankt voor je terugkoppeling! Dit zijn natuurlijk hele goede berichten!
Zou je je vraag als ✓Oplossing kunnen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!
Fijne dag!
op 16-01-2019 08:24 AM
Ik zou naar de mediamarkt gaan maar het zou me ook niks verbazen als die jou direct terug verwijzen naar samung.
Je kan volhouden en dan lukt het meestal wel, anders is het idee om direct te gaan bellen naar 0889090100 (telefoon nummer samsung)
Mvg, Jwolf
16-01-2019 08:41 AM - bewerkt 20-01-2019 10:19 PM
Goedemorgen @jorg71,
Allereerst bedankt voor je bijdrage @JWolf!
Voordat we gelijk in de hoogste boom klimmen eerst even wat vragen.
Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Dit zou versie 1260.6 moeten zijn.
Zie je bij het herstarten het Samsung logo in beeld komen?
Zou je misschien de tv eerst een poosje spanningsloos kunnen laten staan?
Indien geen succes, dan gaat dit ws. onder de garantie vallen.
Dit moet je inderdaad melden bij MM, want daar loopt je garantie.
Graag hoor ik van je...
op 16-01-2019 09:26 AM
Beste,
de software versie is de nieuwste zoals je beschrijft. Spanningsloos heeft hij afgelopen nacht gestaan, dit lijkt te helpen maar na 30 min start hij steeds opnieuw op dan zie je dus het Samsung logo ook steeds verschijnen. Ga nu de mm bellen kijken wat ze zeggen.
Bedankt voor de hulp
16-01-2019 09:28 AM - bewerkt 16-01-2019 09:30 AM
Hoi @jorg71,
Als het logo verschijnt, is er waarschijnlijk iets aan de hand met het mobo/voeding.
Suc6 bij MediaMarkt en houd me even op de hoogte..
op 18-01-2019 07:38 AM
Hoi @jorg71,
Heb je nog contact gehad met MediaMarkt?
op 18-01-2019 09:29 AM
Ja klopt contact met mm gehad, die verwezen me direct door naar Samsung. Deze gebeld en probleem uitgelegd. Hiervoor moet een service monteur voor langskomen. Afspraak gemaakt met servilux deze komen als woensdag. Zal in een reactie laten weten hoe dit is verlopen.
op 18-01-2019 09:52 AM
Hoi @jorg71,
Bedankt voor je terugkoppeling!
Ik houd het ook wel ff in de gaten..
Fijne dag!
op 23-01-2019 10:22 AM
Vandaag monteur geweest. Keurig op tijd. Hij kon zien door een speciaal kastje dat er h
bepaalde hooge waardes waren in tv. Dit heeft te maken met een kabelbreukje van de tv naar one conext box. Deze heeft hij vervangen. Alles werkt nu weer super. Viel onder garantie. Dit is een veel voorkomende klacht bij deze reeks zei de monteur begint altijd met niet goed functioneren afstandsbediening. Prima geholpen zo.
Groeten Jorg
op 23-01-2019 10:51 AM
Hoi @jorg71, Korg,
Bedankt voor je terugkoppeling! Dit zijn natuurlijk hele goede berichten!
Zou je je vraag als ✓Oplossing kunnen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!
Fijne dag!