Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QE55 Schermproblemen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2022 06:46 PM)
316 Weergaven
VincentVH
First Poster
Opties

Dag Community

Ik heb een Samsung QE55Q700TALXXN aangekocht op 16/01/2022. In maart dit jaar is hij bij mij thuis hersteld geweest wegens het vanzelf in- en uitschakelen en de tv is zonet opnieuw opgehaald ter herstelling vanwege hetzelfde probleem. De reparateur wist mij te vertellen dat dit een gekend probleem is dat steeds terugkomt, hij had zelfs in zijn vrachtwagen 5 tv's van het type QE55 met hetzelfde probleem. In afwachting van het antwoord van de klantendienst van Samsung vraag ik jullie om hieronder te reageren als jullie hetzelfde probleem ervaren met hetzelfde type. Hopelijk kan Samsung op die manier voor een langdurige oplossing zorgen of het product terugroepen.

0 Likes
8 Antwoorden
Valentina2002
First Poster
Opties

Hi Vincent, wij hebben hetzelfde probleem. Welke oplossing is er uiteindelijk aangeboden?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Valentina2002 ,

Hetzelfde probleem met welke tv 🤷‍♂️? Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken. Graag incl. de letters XXN.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
VincentVH
First Poster
Opties

Hi Valentina, ondertussen is het toestel volledig terugbetaald geweest via de winkel waar ik het heb aangekocht. 

0 Likes
Valentina2002
First Poster
Opties

QE55QN750ATXXC

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Valentina2002 ,

Dat is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Spaans model).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXC. Een grijze import tv:

https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/

Waar is deze tv aangeschaft?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Valentina2002
First Poster
Opties

Beste Dick,

Ik woon in Spanje en dit model is daar dan ook gekocht bij Media Markt in Spanje.

Ik begrijp dat dit model zowel in NL als in ES  problemen geeft. Ik heb een aanvraag bij Samsung Spanje lopen en was benieuwd naar de aangeboden oplossing in Nederland.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Valentina2002 ,

Dat verklaart een hoop 😉. In principe moet je dit bij de leverancier melden.
Daar loopt je garantie en daar heb je een koopovereenkomst mee. Niet met Samsung.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Kemphaan
First Poster
Opties

Na wat wroeten heb ik bij de tv van mijn moeder ook eindelijk de code gevonden. Er stonden 2 modelcodes vermeld, maar verderop had je het over eindigend op XXN, dus die van de tv van mijn moeder is: QE55Q8FAMLXXN

En hij heeft de kuren echt pas sinds kort, terwijl de tv er waarschijnlijk al 6 jaar hangt zonder problemen. Hij start ook constant op en is niet uitbetaald krijgen 

0 Likes