Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Q95T playstation 5 pro settings

(Onderwerp aangemaakt op: 15-11-2024 07:12 AM)
257 Weergaven
Days
Pioneer
Opties
Kan iemand zijn instellingen doorgeven?

0 Likes
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Days,

Bedankt voor jouw bericht. Welke issues ervaar jij met de PS5  Pro op jouw televisie?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Days
Pioneer
Opties
Het beeld is heel heel licht in het algemeen. Sommige kleuren zijn anders dan het was. Rood is meer paars bijv. Als ik hdmi black level op auto zet op de console en de tv is het heel licht. Als ik het op low zet is het iets donkerder. Ik had altijd alles standaard op game mode staan maar dan is het hele beeld heel licht nu. Als ik de normale ps5 aansluit is alles normaal. Ik heb de tv reset maar het blijft zo. Ik heb contrast enhancer ook uitgezet nu en gamma -3 maar dat lijkt mij niet de bedoeling.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie ,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Days
Pioneer
Opties
Ik zal morgen of vrijdag bellen en dan laat ik het weten. Ik denk zelf dat het een firmware issue is, iets van software ofzo.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update,

We zien jouw bericht tegemoet.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Days
Pioneer
Opties
Er is meegekeken maar er is geen oplossing gevonden. De engineer zag wel het issue. Er is een dossier aangemaakt voor. Ik hoop wel dat dit opgelost wordt eigenlijk. 🙏
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Days,

Ik hoop dat het zo snel mogelijk voor je wordt opgelost. Blijf ons op de hoogte houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager