Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Q85R reageert nergens op

(Onderwerp aangemaakt op: 15-09-2022 10:18 PM)
637 Weergaven
Dick179
Explorer
Opties

Goedenavond,
Mijn Q85R reageert nergens op en gaat niet aan. Netsnoer is goed aangesloten, lampje onder de TV brandt. Erop drukken levert niets op. Het lampje op de afstandsbediening knippert als je de TV ermee wil aanzetten. Batterijen zijn goed; hij reageert ook niet op de afstandsbediening van KPN. Alles blijft zwart. Ook een tijdje van de stroom afhalen levert niets op.

is er een soort reset beschikbaar? 

0 Likes
Spring naar oplossing
28 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik snap dat het voor jou misschien nog niet helemaal is opgelost maar een topic op de Community heeft ook als functie om andere gebruikers te informeren en dan zal het meeste recente antwoord als oplossing gemarkeerd worden.

Wij bieden standaard 2 jaar fabrieksgarantie op onze TV's; jouw TV valt helaas buiten deze periode. We kunnen dan alsnog een reparatie uitvoeren, maar hier zitten wel kosten aan verbonden. Bij het berekenen van de reparatiekosten wordt overigens wel rekening gehouden met de leeftijd van je TV. Een andere optie; wanneer je van mening bent dat deze niet aan de te verwachten levensduur voldoet, kun je hiervoor contact opnemen met de verkoper, mogelijk dat zij nog iets voor je kunnen betekenen. Kijk hier voor meer informatie over de wettelijke garantie: https://bit.ly/2cewohi

Is de reparatie direct bij ons aangevraagd of is dit via je verkoper gegaan? En om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik ook voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen! Heb je wel al een reparatie nummer?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Dick179
Explorer
Opties

By the way: reparatie is begin vorige week door Media Markt bij Samsung aangemeld. ik zie een opdrachtnummer: DBL52534820. Daarna is het stil geworden.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer een reparatie door een dealer wordt aangevraagd zal dit ook via een andere lijn gaan, deze informatie is voor ons niet in te zien. Je kan hiervoor het beste toch even contact opnemen met de Media Markt en vragen wat de stand van zaken is.

Sorry voor het ongemak!

Groeten,

Martijn

Dick179
Explorer
Opties

Dag Martijn,

Dank voor je bericht. Nu voor de derde keer via een welwillende dame bij MediaMarkt het reparatieverzoek ingediend. Zij kunnen ook niet anders dan deze zelfde actie herhalen.

De Belgisch/Nederlandse Servilux organisatie aan wie namens Samsung de opdracht is uitbesteed, reageert nergens op en is ook via de diverse telefoonnummers uit hun berichten niet te bereiken. Hun voicemail zegt dat je maar een mail moet sturen.

is er nu nergens binnen Samsung een troubleshooter die dit soort logistieke drama’s oplost? Een simpel reparatieverzoek verwordt tot een kastje-naar-de-muur verhaal waar de eindklant de dupe van is.

Ik word stomweg niet serieus genomen; men laat me geen keus: mijn volgende stap is posts op facebook-twitter-instagram etc. Dat is niet mijn hobby, maar misschien komt er dan eindelijk iemand in actie…….

0 Likes
Dick179
Explorer
Opties

En by the way: dit is geen losse flodder; ik heb er in het recente verleden aardig wat succes mee geboekt. Vraag maar na bij de mensen van Simyo. Alles in redelijkheid en billijkheid, maar als ik honds behandeld word, vind ik dat ik alle wegen mag bewandelen om dat aan dd kask te stellen.

ik vraag geen gunst; ik wil gewoon voor de reparateur betalen (al is coulance welkom). Maar ik word stomweg genegeerd.

0 Likes
Dick179
Explorer
Opties

*de en *kaak

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Welke stappen jij verder onderneemt is natuurlijk geheel aan jou! Wel vind ik het jammer dat je dit zo ervaart, zoals ik in mijn eerder bericht al aangaf kunnen wij geen informatie inzien die de dealers bij ons aanbieden voor een reparatie, dit heeft met de privacy regelgeving te maken. Het is natuurlijk niet onze bedoeling je dit gevoel te geven.

Omdat je de TV via de Media Markt hebt verstuurd kan ik niet achterhalen wat de status is hiervan. Jouw winkelier kan deze informatie wel opvragen bij onze Dealerlijn, deze is special ingericht om onze dealers verder te helpen. Deze mogen overigens ook alleen de informatie met de verkoper delen aangezien zij degenen zijn die de TV ter reparatie hebben aangemeld.

Hopelijk krijg je van hen nu ook snel bericht terug over de status van jouw TV! 

Groeten,

Martijn

Dick179
Explorer
Opties

Dag Martijn,

Dank voor je bericht. Het probleem lijkt niet meer bij MediaMarkt te zitten, maar bij Servilux, en dat is toch echt de ‘aannemer’ die reparaties namens Samsung uitvoert. En dat is werkelijk een drama. Samsung heeft kennelijk ook geen grip op deze club, merkwaardig dat jullie de projectgegevens niet in kunnen zien.

By the way: ik was geïrriteerd, maar ik word nu echt boos. Ik hoor alleen naar wat jullie niet kunnen, maar niet wat jullie nou eens wel kunnen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Geen grip? Vanuit Servilux weet ik wel dat zij te maken hebben met een achterstand en dat er met man en macht wordt gewerkt om dit zo snel mogelijk in te lopen. Wij kunnen geen informatie inzien die via een dealer bij ons is aangemeld, dit heeft met de privacy te maken. Jouw verkoper (de Media Markt) kan hierover wel informatie inwinnen via onze afdeling Dealer Support.

Hopelijk kunnen zij jouw wel verder helpen!

Mijn excuses voor het ongemak en groeten,

Martijn