op 09-07-2017 05:48 PM - laatst bewerkt op 18-12-2017 12:07 PM door Nick
Hallo
ik heb een QLED tv van Samsung en wil deze koppelen
aan mijn ziggo horizon. Op zich geen probleem met de one connect box
gewoon via HDMI alleen de afstandsbediening van de tv ziet mijn horizon
niet. Ik kan het geluid wel harder en zachter doen, maar van kanaal
wisselen doet ie niet, ik denk download de smartview app, en precies hetzelfde
probleem. Wie heeft dit ook gehad en heeft het opgelost?
groet
jan
op 12-07-2017 05:13 PM
Hey Jan, welkom op de Community!
Gebruik je de One Remote Control? Heb je bij de decoder ook een afstandsbediening gekregen?
Ik kan een Hulp op Afstand-afspraak voor je inplannen, zodat een collega met jou mee kan kijken voor het instellen van de universele afstandsbediening. Zou je dit willen?
op 12-07-2017 09:27 PM - laatst bewerkt op 18-07-2017 02:20 PM door Tim
Hallo
ja ik zou dit willen, want het werkt niet goed
ik zal uitleggen wat ik thuis heb
samsung qled Q7 tv
horizon box van ziggo met een afstandbediening
denon sound bar geen blue tooth
de horizon box is verbonden met de denon voor een beter geluid via een optische kabel
de afstandsbediening van de Samsung tv reageert niet op de denon, ik kan ook niet van kanaal wisselen. Dit doe ik nu met de afstandsbediening van de horizon. Schakel ik naar de apps zoals Netflix YouTube, krijg ik geen geluid uit de denon maar moet ik het geluid weer overzetten naar de tv, allemaal zeer omslachtig. Ik dacht dat met de afstandsbediening van de Samsung tv alles kon bedienen, dus graag enige uitleg en ondersteuning. Hoe gaat het nu verder, word ik gebeld, (donderdag) ben ik thuis als het dan kan graag
mvg
Jan
op 18-07-2017 02:21 PM
Hi Jan, ik wil graag de Hulp op Afstand voor je inplannen. Je mag me een privébericht sturen, door op m'n naam te drukken en te kiezen voor 'EEN BERICHT VERZENDEN'. Ik ontvang graag je volledige NAWTE-gegevens en een voorkeursdag- en tijd voor de afspraak. Ik kan dan kijken wanneer het mogelijk is.
op 16-12-2017 03:39 PM
Jammer dat hier geen oplossing, of een richting naar de oplossing beschreven wordt.
Ik ben ook een Q7F bezitter met Ziggo Horizon. Op de one connectbox zit de TV en een Marantz NR-1508 aangesloten.
Moet ik ook een prive sessie aanvragen?
op 16-12-2017 05:27 PM
Het lijkt opgelost te zijn ik heb een nieuwe one connect kabel via de leverancier
en tot nu werkt het goed
op 16-12-2017 05:53 PM
op 18-12-2017 09:58 AM
op 02-02-2018 01:50 PM
Hi Tim, mag ik ook hulp op afstand aanvragen?
Ik heb samsung qled Q7 tv (QE55Q7F) icm horizon box van ziggo met een afstandbediening. Tevens Sonos Playbar.
Heb zowel de Horizonafstandbediening alsmede de OneRemote ingesteld (ook op de SONOS). Echter wanneer ik via One Remote alles wil afsluiten dan blijft de Horizon Box aan staan. Heb je enig idee?
Bij voorbaat dank voor een reactie.
Groet Nick
op 02-02-2018 04:38 PM