Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie aanvraag, Samsung cashback afgewezen

(Onderwerp aangemaakt op: 15-09-2022 04:46 PM)
304 Weergaven
Members_aTOyWSc
First Poster
Opties

TV aangeschaft met factuurdatum 4-8-2022. Op TV zat een cashbackkorting van € 500,- . Dit was op dat moment ook de grootste reden van aanschaf. In de zomerperiode is mijn moeder in verzorgingstehuis met veel trammelant opgenomen. Ik heb hier veel zorgen aan gehad naast mijn gezin en bedrijf. Vervolgens is deze cashback(die ik zelf in moest dienen) blijven liggen tot 18-10-2021. Ik kreeg melding dat ik te laat was. Ik ben hier tegen in gegaan en ik kreeg als antwoord om het po de app te zetten bij Samsung. Vervolgens heel persoonlijke gegevens po de app gezet en na veel appen en bellen kreeg ik na 3 maanden een antwoord dat het buiten de voorwaarden viel???? Ik voel mij echt bestolen van € 500,-. Immers dat was part of the deal. Lokale dealer kon ook niks bij Samsung uitrichten al twijfel ik aan inspanningsverplichting van de accountmanager van Samsung. Ik vind het zo onrechtvaardig, tevens ook de abonimabel slechte communicatie van Samsung(en klachtenbehandeling)

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Spijtig voor de omstandigheden maar de actievoorwaarden zijn voor iedereen. Ik snap dat het vervelend voor jou is maar 500 euro is niet niks en had je wel even 10min de tijd voor kunnen nemen. De dag dat je de tv hebt ontvangen had je dit ook kunnen doen, je hebt denk ik ook de tv meteen in gebruik genomen en uitgetest of in ieder geval snel na ontvangst. Misschien een tip voor de toekomst, kijk altijd de actievoorwaarden en zet zoiets meteen als reminder in je agenda zodat je het nooit kunt vergeten en voor zo een groot bedrag maak daar gewoon even 10min tijd voor. Hopelijk gaat het beter met je moeder en je thuis situatie en bedrijf en wens ik je in ieder geval veel plezier van je nieuwe tv!

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Spijtig voor de omstandigheden maar de actievoorwaarden zijn voor iedereen. Ik snap dat het vervelend voor jou is maar 500 euro is niet niks en had je wel even 10min de tijd voor kunnen nemen. De dag dat je de tv hebt ontvangen had je dit ook kunnen doen, je hebt denk ik ook de tv meteen in gebruik genomen en uitgetest of in ieder geval snel na ontvangst. Misschien een tip voor de toekomst, kijk altijd de actievoorwaarden en zet zoiets meteen als reminder in je agenda zodat je het nooit kunt vergeten en voor zo een groot bedrag maak daar gewoon even 10min tijd voor. Hopelijk gaat het beter met je moeder en je thuis situatie en bedrijf en wens ik je in ieder geval veel plezier van je nieuwe tv!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Members_aTOyWSc
First Poster
Opties

Dank voor je bemoedigende antwoord....

0 Likes