Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met smarthub en schermtoetsenbord

(Onderwerp aangemaakt op: 19-07-2021 08:45 AM)
1011 Weergaven
Yoni13
First Poster
Opties

Hoi 

Ik heb  problemen met mij net nieuw gekochte samsung frame tv. Wij hebben geen smarthub op de televisie. Als ik de smarthub wil resetten krijg ik geen schermtoetsenbord dus kan ik hem niet resetten.

Zou iemand me kunnen helpen?

Modelcode : QE55LS03TASXXN

Groetjes Yoni

0 Likes
13 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Yoni13 ,

Waarschijnlijk doe je het dan niet op de juiste manier. Je krijgt sowieso geen schermtoetsenbord te zien.
Ik zou eerst even hier kijken: Instellingen→Algemeen→Smart-functies→Smart Hub automatisch starten moet aanstaan.
Resetten: Bij Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Ben je ingelogd met je Samsung-account? Hoe is de tv verbonden met internet? Bekabeld? Wifi?

signatureee
Groet, Dick

Yoni13
First Poster
Opties

Hoi @dick

Ik heb geprobeerd wat u zei. Ik heb het automatisch starten aan staan. Als ik dan naar ondersteuning ga dan kan ik geen apparaatonderhoud aanklikken , hij geeft dan aan functie is niet beschikbaar

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Yoni13 ,

Het is sowieso vreemd dat je geen Smart Hub hebt. Kun je deze vragen eerst beantwoorden?
Ben je ingelogd met je Samsung-account? Hoe is de tv verbonden met internet? Bekabeld? Wifi?

signatureee
Groet, Dick

Yoni13
First Poster
Opties

Hoi Dick ,

Ja ik ben ingelogd in mijn samsung account.

De wifi is draadloos

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Yoni13 ,

Thanks! Zou je dan de tv willen resetten? Bij Instellingen→Algemeen→Resetten.
Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten. Gaat het om de Smart Hub op de bijlage?

Samsung-Smarthub-life.jpg

signatureee
Groet, Dick

Yoni13
First Poster
Opties

Hoi Dick , ik kan ook niet resetten dan geeft hij ook aan functie niet beschikbaar.

Er staan wel een aantal standaard apps op zoals netflix , prime video , disney + maar ik wil videoland downloaden en dat kan nergens. Als ik dan naar apps ga staan er alleen maar e-manual en apple music , ik kan nergens iets downloaden

Ik zal de tv even spanningsloos zetten!

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Rare tv 😉. Je zegt dat je geen Smart Hub hebt, maar je ziet wel apps 🤷‍♂️.
Kun je een foto posten van het scherm? Apps downloaden doe je bij APPS op de Hub..

signatureee
Groet, Dick

Yoni13
First Poster
Opties

16266811721241608188464648201103.jpg

0 Likes
Yoni13
First Poster
Opties

1626681224952967461417240236927.jpg

0 Likes