op 01-01-2021 12:34 PM
Sinds kort als ik de nlziet app kan downloaden en daar op klik gebeurt er niks...dit is een Samsung 7 serie tv.
Tevens na verwijderen van de app kan ik deze niet downloaden.
Pas nadat ik de tv helemaal reset kan ik deze weer even gebruiken.. weet iemand een oplossing.
op 06-02-2022 02:01 PM
Goedemiddag @Remco6 ,
Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Zou je misschien de Smart Hub willen resetten?
Bij Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
op 07-02-2022 02:41 PM
Om heel eerlijk te zijn heb ik persoonlijk de NLZiet website ook altijd trager gevonden dan bijvoorbeeld Netflix, of zelfs NPO Plus. Een paar maanden geleden hebben ze een enorme overhaul gehad die wel heeft geholpen, maar alsnog.
Daarnaast, als je Wifi verbinding in orde is, de TV up-to-date en Smarthub ge-reset is er niet meer wat je kunt doen. Helemaal als je merkt dat een andere app het wel goed doet, dan lig het aan de app/service.
De TV is puur een platform voor de apps, de werking ervan hebben we geen invloed op, dat komt van buitenaf.