op 29-06-2021 10:20 PM
op 29-06-2021 10:58 PM
Goedenavond @WimZ , Wim,
Goed dat je een nieuw topic hebt aangemaakt! Te verwarrend anders.
Ik mis alleen nog een antwoord op mijn vraag over welke oude tv het gaat.
Dit is een vrij onbekende box en het kan zijn dat deze nog niet in de database van de nieuwe tv staat.
Om zeker te zijn dat het niet aan de HDMI poorten ligt, zou je er remote naar kunnen laten kijken.
De HDMI poorten kunnen dan eventueel gereset worden -> Hulp op Afstand
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Houd me even op de hoogte van de voortgang..
op 30-06-2021 08:24 AM
op 30-06-2021 11:38 PM
op 01-07-2021 12:51 PM
Hi @WimZ,
Heb je ook andere apparaten geprobeerd aan te sluiten op de HDMI-poort van de TV? Hoe gaat dat?
Als dat wel werkt, lijkt de box problemen te geven en niet de TV.
Controleer ook of de TV up-to-date is 👍
op 01-07-2021 11:12 PM
op 02-07-2021 03:53 PM
Vandaar mijn vraag om een ander apparaat aan te sluiten op de TV, om uit te sluiten of het niet aan de HDMI-poorten ligt.
Deze kunnen we overigens resetten door middel van een Hulp op Afstand sessie, daar kun je een afspraak voor inplannen: https://bit.ly/2OhhbuU
op 23-11-2022 09:42 PM
@WimZ @BruceH ik zit nu met precies hetzelfde probleem. De iptv box werkt wel op mijn oude tv, maar niet op mijn nieuwere tv, ik heb wel een ander iptv box en tv.
Verder heb ik hetzelfde dat de tv wel de hdmi kabel herkent, maar er geen signaal doorkomt volgens de tv.
Ik hoor graag wat de oplossing is geweest. Ik heb net ook gebeld met de samsung service, maar die hadden nog geen oplosssing. Ik word morgrn door hun teruggebeld als het goed is.
24-11-2022 09:15 AM - bewerkt 25-11-2022 08:59 AM
Goedemorgen @Members_IAU0Uix ,
Bruce doet geen topics meer. Je post ook zonder gegevens van de apparatuur.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Over welke oude tv gaat het? Over welk IPTV-Box gaat het?
Heb je al met een andere HDMI kabel getest?